Ga naar inhoud

Fifa 2002 en nvidia Geforce4 MX


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds kort beschikken we over een PIV machine met een Geforce4 video kaart. Fifa 2002, wat mijn zoon altijd met verve speelde op mijn 'oude' machine (met Matrox G400 kaart) wil hier niet op lopen. Het spel start, je kunt teams kiezen en vervolgens lijkt het spel te starten maar blijft het scherm zwart. Ik heb sterk het gevoel dat ik de oorzaak van het moet zoeken bij de video-kaart. Kent iemand dit probleem en weet hij of zij wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt. [edit] Overigens: De machine heeft geen internet aansluiting. Ik kan me uit een grijs verleden herinneren dat Fifa 2001 zonder internet-aanlsluiting zeer langzaam startte. Zou hier de oorzaak kunnen liggen? [/edit]
Link naar reactie
Ik denk dat het alvast niet te maken heeft met het internet, zolang als u maar singleplayer speelt. Maar heeft u wel de nieuwste nvidea drivers geïnstaleerd (kan helpen), [url=www.nvidia.com]hier[/url] kan je ze vinden. Als het niet lukt dan lijkt het me handig om Uw systeem en aan ons te vertellen dan kunnen we namelijk U beter helpen.
Link naar reactie
[quote:0a015a1b9f="Freedom Fighter"]Ik denk dat het alvast niet te maken heeft met het internet, zolang als u maar singleplayer speelt. [/quote:0a015a1b9f] Ik realiseer me dat dat wat vreemd klonk. Maar Fifa 2001 startte indertijd alleen maar snel op als je ingebeld was. Systeem (beknopt) PIV 2,53 512 DDR 64 mb nVidia Geforce IV (40.72 drivers) SB Live 5.1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...