Ga naar inhoud

RedAlert 2 tournament game


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik speel vaak over internet RedAlert 2. Zo'n beetje twee van de tien tegenstanders spelen vals. Ze hebben wapens van de allies terwijl ze zelf de sovjets zijn. Of ze zeggen: je hebt nog 10 seonden en.....ja hoor na 10 seconden heb je verloren zonder dat er een gevecht heeft plaatsgevonden. Weet iemand hier iets tegen, een update of zo? Grtz JB
Link naar reactie
ik speel geen RA2 (ondanks dat ik c&c liefhebber ben). Je kan naar mods gaan zoeken. Wil je ze ook eens belazeren, dan moet je de rules.ini gaan bijwerken. Kies je voor soviet en allies wapens. Nog beter is : bepantsering van je construction yard zo hoog mogelijk zetten. Maximum geld en super weapons gebruiken met een reload tijd van 5 sec (is minimum). Zo kan je verder gaan. Geweer veranderen dat ie atoombommen afschiet. De damage van de atoombommen zo hoog mogelijk zetten.. Pas dan wel op dat je jezelf niet killed hiermee. Goh, jammer, ik dacht dat de server checkte of men de zelfde versie's had waardoor er geen cheats konden
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Heb veel RA2 gespeeld, doe het nog steeds als ik tijd heb (heb ik niet, jammer), maar al die cheats ken ik ook. Het ligt niet aan de soort versie RA2 die je hebt, om online te kunnen spelen heb je gewoon de laatste nodig (nu 1.006 dacht ik). Die rules.ini veranderingen, kan je dan nog spelen? Ben ook mapmaker geweest, heb daar speciale units met behulp van rules.ini overrules gemaakt. Die rules.ini stukjes zitten dan in de code die de map maakt, maar ik wist niet dat je de rules.ini kan veranderen en dan online spelen met jouw changes terwijl de anderen dat niet hadden. De meeste problemen worden door trainers veroorzaakt (proggies die lopen buiten RA2 om, zorgen o.a. voor die 10 seconden). Die hind transport ben ik ook wel eens tegengekomen, ook iemand met massaal veel geld aan het begin (gewoonweg onmogelijk veel, had niet eens een ore miner), en de president. Er is een mogelijkheid om deze cheaters te stoppen, door dit te melden aan westwood (had de link maar heb het nu niet meer, moet je maar ff zoeken op internet, is een officiële westwood link). Dan moet je natuurlijk wel de naam onthouden, plaats, welke game enzo, ze zeggen dan dat zijn ip-adres, zijn namen en zijn serial code worden gebanned en dat hij dan nooit meer online RA2 kan spelen. Ja, ik weet niet of dat waar is, want dezelfde gasten kom je nauwelijks 2 keer tegen. Ik ken ook niet iemand die heeft meegemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...