Ga naar inhoud

voor iedereen met de doom3 leak


Aanbevolen berichten

ik heb een stukje gelzen uit de doom3 topic, en veel mensen hebben problemen en halen er maar 10 fps uit, dat komt omdat het nog apart beveiligd is, ik heb een p4 2,4 ghz en de ati radeon 9700PRO, 512 ddr, me broer downloadde de doom3 leak en het ging 6 fps, maar na een bestand te hebben gedownload (en een paar patches) (werkte het nog steeds sloom) maar er zat ook een TXT bij een van de patches met beschrijving om een goed te laten lopen , ik draai nu met 60 fps in volle actie, een aanrader, ik zal het readme file wel ff QUOTEN !: [quote:ca200b4ba1]To speed up the game: open your doomconfig.cfg in doom_III/base edit those settings: seta com_drawfps "0" change to 1 seta r_colorbits "32" change to 16 seta r_shadows "1" change to 0 seta r_fullscreen "0" change to 1 seta r_mode "3" Resolution 640x480 = 3 800x600 = 4 1024x768 = 5 1152x864 = 6 1280x1024 = 7 seta s_cacheSize "16" change to 64 or 128(only if u have a lot of ram) then just change everything with compress in it to 1 just start the maps with map e3/e3_1 map e3/e3_2 map e3/e3_3[/quote:ca200b4ba1] ik kan de patch die erbij zat wel op mijn site zetten als jullie die willen, maar hij werkt volges mij ook zonder, zeggen jullie het maar, alleen ik verzeker je dat als je dit goed doet het zal lopen! veel plezier; dank u sinterklaas :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...