Ga naar inhoud

Harry Potter en geheime kamer Zwart beeld in spel


Aanbevolen berichten

Hoi, mijn broertje heeft bovenstaande Harry Potter voor de PC. Nu heeft hij dit een paar keer gespeeld en zijn spellen opgeslagen. Bij het laden krijgt hij nu alleen de symbooltjes rechtsboven in beeld te zien. Verder hoor je het geluid van het spel en kun je alle dingen gewoon uit voeren, maar is de rest van het beeld zwart! Vreemde is dat dit alleen gebeurt bij een opgeslagen spel! Iemand ervaringen? Ik heb al de meest recente drivers, de goede DirectX enz enz. Groeten, Wesley[/quote]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:6749478806="webspider"]Als je een NVidia-kaart hebt, probeer dan de eenerlaatste detonator drivers, het kan dat HP2 de nieuwste niet ondersteunt :)[/quote:6749478806] Nope.. daar ligt het niet aan. Ik heb hier Harry Potter 2 Nedelandse versie draaien zonder enige problemen. dit met zowel de 40.72 drivers van de nvidia site (laatste officieele) en nu de gloed nieuwe 41.09 drivers. Het kan uiteraard wel aan oude drivers liggen, dan moet je overgaan op de 31.82 of 40.72 (er vanuit gaande dat wezzlie een nvidia kaart heeft)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...