Ga naar inhoud

gamepad


Aanbevolen berichten

Let wel op dat je een cd met drivers meekrijgt voor de OS en die je hebt of wil gaan gebruiken. Ik heb altijd een bekend merk aangehouden ivm met driver ondersteuning. Goedkoop kan namelijk duurkoop worden. Verschillende keren meegemaakt bij exotische merken dat na win95 ie niet meer werkte onder 98 en er ook geen drivers voor kwamen Tip : je moet een gamepad niet kopen op basis van foto's of de doos. Je moet hem zelf in je handen houden en kijken hoe die aanvoelt en op de knoppen drukken. Degene die het beste aanvoelt (puur persoonlijk), die moet je kopen of het nu een MS, Logitech of Gravis is.
Link naar reactie
[quote:8e90c9df40="gerben"]Inderdaad, de keuze van zo'n ding is zeer persoonlijk, uitproberen dus. Bij mijn weten maakt Thrustmaster goede gamepads. http://europe.thrustmaster.com/products/dsp_fam.php?fam=5[/quote:8e90c9df40] Juist, Thrustmaster is de naam en geen Gravis (van vroeger) Thustmaster is ook een goed courant merk. Thuis hebben we 2 sidewinder gamepads en een sidewinder Pro USB gamepad en die voldoen uitstekend.
Link naar reactie
[url=http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T44&fam=5]deze[/url] heb ik thuis ook en is een lekker joypadje... duidelijk proggie voor de instellingen van de knoppen meegeleverd, en werkt echt perfect met GP4 (daar gebruik ik em voor) gta enzo is ook wel goed te doen met deze pad moet je ff in de tweakers pricewatch kijken, daar stonden ze ook wel tussen... btw; die dubbele set (fifa2002 set ofzo) zag ik gister ook nog op de HCC, 14 Euro ofzo....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...