Ga naar inhoud

Lord of the rings


Aanbevolen berichten

[quote:b24398597d="Hu'uruun"]Euhm, zou het spel niet gebaseerd moeten zijn op het boek (al dan niet aangepast?)... Aangezien de film ook gebaseerd is op het boek (waar o waar is Tom Bombadil :))[/quote:b24398597d] Hehe Tom is niet van belang voor het ring verhaal hij is gewoon een bijrol en die kunnen gemist worden. (aldus de regisseur) :D
Link naar reactie
Tom Bombadil zit overigens ook niet in de extra lange versie van LOTR Ik heb hier de Extended special DVD edtion (4 dvd's) die dus een half uur langer duurt, maar nog steeds geen Tom. Ik zelf stoor me er niet zo aan. er zijn zat andere dingen die afwijken van het boek. dat hou je bij een verfilming. persoonlijk vind ik het een hele goeie verfilming van het boek.
Link naar reactie
[quote:7da447e4e9="Hu'uruun"]Dat vind ik ook. Ik heb de normale dvd al, maar ik denk er over na om ook de extended edition te kopen... Is het de moeite waard?[/quote:7da447e4e9] Ik vind van wel. ik had eerst de "Normale" dubbel dvd maar die heb ik door verkocht aan een maat van me. De Extended edition is "slechts" 40 Euro bij de [url=http://www.frs.nl]FRS[/url] en als je genoeg Lays chips vreet heb je zo 4 Euro korting erop ;) Als je een echte LOTR fan bent zou ik hem wel kopen iig. de Menu's zijn veel mooier, je heb meer extra's en natuurlijk de 30 minuten extra beeld materiaal :)
Link naar reactie
[quote:b17c2dae44="Hu'uruun"]Euhm, zou het spel niet gebaseerd moeten zijn op het boek (al dan niet aangepast?)... Aangezien de film ook gebaseerd is op het boek (waar o waar is Tom Bombadil :))[/quote:b17c2dae44] In het spel is Bombadil wel te zien, en hij zingt ook nog... Ik vind het wel een leuk spel. In ieder geval goede achtergrond muziek
Link naar reactie
Tom kan gemist worden. Hij is in het verhaal niet echt belangrijk. Als ze hem hadden gebruikt, hadden ze de film zeker een uur langer moeten maken... Btw, ik blijf erbij dat ze het spel nooit hadden moeten maken... Dit is profiteren van het succes van Tolkien (wat nog niet het ergste is). Maar ze maken het ook nog eens behoorlijk slecht :evil: De film was een grote gok, maar gelukkig was dit wel goed gekomen, de films zijn gewoon geweldig...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...