Ga naar inhoud

Lord of the rings


Aanbevolen berichten

I miss that guy Maar als het goed is komt hij wel terug in de aanvulling op deel 1. Verder anyone al gereserveerd voor deel 2? (17 december :d) Btw om even back to topic te gaan. Het boek lezen is geen slechte optie. Er zijn grote stukken in het spel weg gelaten maar je kan je zeker reden met het boek. Lees het en ik denk dat dat de beste walk trough is die je je maar wensen kan chears!!! Ps: cheats in dit spel verpesten alles, ik zeg niet dat het een goed spel is maar als je een beetje tolkien fan bent is het wel weer een leuke aanvulling op je fantasie. De film is in ieder geval in mijn ogen perfect verfilmd zo zie ik alles ook in mijn eigen gedachten. Het spel is weer een hele andere wereld. Het boek blijft nummer 1 maar toch....
Link naar reactie
De silmarillion is geen oplossing. Dit is eigenlijk het boek wat je moet lezen om alles te kunnen begrijpen. In dit broek komt de briljante geest van tolkien echt tot zn recht. Hierin kan je echt zien wat voor gigantische wereld met eigen talen volken en legendes tolkien wel niet heeft opgezet De hobbit zou je wel kunnen gebruiken voor een spel...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...