Ga naar inhoud

Yuri's revenge Internet game


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren via Westwood een online game gespeeld met RA2. Alles werkte perfect op een vrij hoge ping na. Wil ik net inloggen op mijn account. Zegt hij dat mijn serial fout is :-? IK HEB DE LEGALE VERSIE MET SERIAL. Dus ik maak me nogal boos. Vanmorgen werkte het zelfs nog. Heb al geprobeerd een nieuwe account bij westwood te maken maar de server is offline. HELP!!!!!!
Link naar reactie
Gewoon morgen weer proberen. Kom ik net van de HCC terug (doodmoe) :evil: komt mijn zoontje Renegade (invalid password) :evil: Ik de boel maar pnieuw geinstalleeerd, weer het zelfde totdat ik bij westwood lookup feature ging kijken en dan zie je server down. Dus gaan we het morgen maar weer proberen. :P Laten we duimen dat ie het dan weer doet
Link naar reactie
vanmorgen heeft mijn zoontje het geprobeerd en hij doet het weer. Bij hem was het gisteren een apart geval, omdat hij eerst een update [b:316c99cd25]moest [/b:316c99cd25]installeren en toen kreeg hij daarna invalid password. Dus was ik eerst een andere kant gaan kijken wat er aan de hand was. Als het goed is moet je Yuri nu kunnen spelen. ps. ben een c&c liefhebber maar vindt RA2 niet zo. Wacht op de GENERALS, kopen die spul als ie uit is en direct ook Internet op.
Link naar reactie
Ik zal bij mijn zoontje kijken: Hij had het erover dat er bij Renegade misschien een server in duitsland was of zo. De spelers (60 stuks ongeveer) zijn vrijwel uitslsuitend duitsers en nederlanders. XP welk soort Internet verbinding heb je ? We delen thuis ADSL basic via xs4all. Ik zal binnekort ook een ping doen bij hem. Renegade speelt heel vloeiend bij hem
Link naar reactie
Hallo Bosje Ik HAD wanadoo-cable en heb nu ADSL-lite. En allebei de internetverbindingen gaven allen maar hoge pings. Mijn adsl-lite is 25kb/sec. Overigens.........ik speel renegade niet online. Eigenlijk geen enkel spel meer van ww, omdat ik de medespelers over het algemeen niet prettig vindt om mee samen te spelen. Als ik niet goed mee kon komen gingen ze me terechtwijzen en uitschelden zoals u sucks en NO New-bee's here. Bij UT2003 is dat niet. Sterker...............ze helpen me juist in de tactiek en geven hulp bij de verschillende moves.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...