Ga naar inhoud

game pc


Aanbevolen berichten

kijk eens op www.x-raysystems.nl => systemen => high end. De AMD Athlon 2400+ zit zeer goed in elkaar. Als je iets aan de specificaties wil laten veranderen moet dat als het goed is geen probleem zijn. zo kan je misschien toch rond je budget van € 1500 komen. ook de moeite waard is www.digiworldbv.nl , daar hebben ze ook zeer goede systemen voor een redlijk lage prijs. btw. De pc die je zelf opschreef is ook zeker niet verkeerd. Maak iig een goede keuze voordat je er 1 koopt :wink: veel suc6
Link naar reactie
[quote:710a2142f7="JaFO"]Ik zou liever een AMD kiezen (goedkoper en net zo snel), voor de rest lijkt het me geen slechte keuze. De Hercules 9700 Pro is zo'n beetje de snelste grafische kaart die er op dit moment bestaat ... :)[/quote:710a2142f7] volledig mee eens. wij hebben een AMD Athlon XP 1800 +, deze zou nog sneller zijn dan de p IV 2.2 gHz, de Hercules 9700 pro overruled de Gf 4 Ti 4600 zo een beetje in alle benchmarks.
Link naar reactie
Ach ja, Intel of AMD .... ik zou als ik nu een pctje moest kopen voor Intel gaan, heb het na 2 AMD's wel weer gezien en verlang ook wel weer terug naar Intel chipsets op mobo's. Maar een AMD is zeker niet slecht en vaak vrij vriendelijk geprijst. Videokaart is een goeie keus, al lees ik soms wat problemen met games :( Verder zou ik ipv een WDC 800BB een 800JB nemen (of groter, hdd ruimte kom je [b:c9cdfe0176]altijd[/b:c9cdfe0176] te kort) in verband met de 8MB cache. Heb zelf zo'n schijf en dat is echt een hele fijne. Maar de rest van de onderdelen zet je over uit een ander systeem? Ik mis namelijk nog de DVD speler en de CD-RW, een behuizing met goeie voeding helpt vaak ook ;) Zelfde verhaal voor de monitor/keyboard/muis
Link naar reactie
[quote:4623398763="jackdegek"]als je de 9700 pro neemt zorg er dan wel voor dat je een goede voeding hebt, anders krijg je gedonder. Je moet een behoorlijk zware voeding nemen, ik zou zeggen eentje van 450 watt. [/quote:4623398763] Ik heb gelezen/gehoord dat je voor een radeon 9700 pro kaart een aparte voeding voor de kaart zelf nodig heb, omdat de pc-koeling het niet aankan, dus.... Ik weet niet of dit klopt, maar anders toch een 2de voeding nodig. :-?
Link naar reactie
[quote:857d8a465d="jackdegek"]als je de 9700 pro neemt zorg er dan wel voor dat je een goede voeding hebt, anders krijg je gedonder. Je moet een behoorlijk zware voeding nemen, ik zou zeggen eentje van 450 watt. [/quote:857d8a465d] Dat klopt inderdaad, de Ati Radeon 9700 pro verbruikt bijna 50 watt aan stroom en een goeie voeding is daardoor erg belangrijk. 450 watt is wel heel erg overdereven, de Radeon 9700 pro liep in mijn syteem 3 weken lang prima op een 340watt chieftec voeding. zorg gewoon voor een kwaliteits voeding van minimaal 330watt, ik denk dan aan voeding merken zoals Antec, Chieftec, CWT e.d.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...