Ga naar inhoud

NFS Hot pursuit 2 stuur probleem


Aanbevolen berichten

Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met problemen van stuur onder NFS HP2???? Ik heb zelf namlijk een "Thrusmaster force feedback racing wheel" en krijg hem met geen mogelijkheid GOED geinstaleerd onder dit spel (andere spellen werken wel) je kan wel sturen in het spel, maar de force feedback werkt half, hij stuurd alleen een beetje tegen meer niet. De mensen die zo'n force feedback stuur hebben weten wel hoe K.. het stuurd als de FFback uit staat. Dus als er mensen zijn die dit probleem kennen en evt een oplossing hebben........
Link naar reactie
[quote:bb3781290f="Eddey"]Kijk eens op de site van de fabrikant van het spel voor een patch... En evt de nieuwste drivers downen van de thrustmaster site.[/quote:bb3781290f] patch is er nog niet en en heb al verschillende drivers gebruikt. Als je het spel opstart krijg je eerst een scherm (in nfs) dat je stuur niet juist is of iets dergelijks (erg vaag) kheb ook al de intellingen veranderd bij opties, maar er veranderd nix!! het stuur opzich werkt wel maar de FSB niet goed (bijv: als je over grind rijd gebeurd er nix of als je tegen een auto aan knalt) het lijkt net of hij hem niet kent. Heb ook op het forum van de NFS site gekeken en daar kon ik uit opmaken dat er ook veel problemen waren met logitech sturen mbt FSB. ben dus bang dat ik mot wachte op een patch, this niet anders iig bedankt voor de reactie's
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...