Ga naar inhoud

Age of Mythology: hot or not?


Aanbevolen berichten

Ik ben teleurgesteld. Het speelt zo erg als AgeofEmpires games,... na een dag spelen voelt het al niet meer nieuw. Het ziet er ook ongeveer hetzelfde uit, de tech-tree is hetzelfde, strategieen zullen ook hetzelfde zijn. Het spel is alleen nieuw qua rassen en units! Leuk voor een week of twee, om het vervolgens nooit meer aan te raken!
Link naar reactie
[quote:17b6b00c58="Juggernaut"]Leuk voor een week of twee, om het vervolgens nooit meer aan te raken![/quote:17b6b00c58] Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Ik vond zelf dat de mythologische monsters te sterk waren. Het heeft daarom geen enkele zin om je gewone eenheden up te graden. Maak veel monsters, enkele helden en wat katapults. Vergeet de rest. Na een week of twee heb ik het wel gezien met AoM.
Link naar reactie
Ach die units zijn wel leuk, enige nadeel is dat hun special effect alleen tegen normale units werken. Maar dat is niet zozeer het probleem,... Ik heb de hele Age of serie al gespeeld, en dit speelt zich identiek, voelt precies hetzelfde.... En de age of serie heb ik echt kapot gespeeld,... daarom heb ik de trial maar 2 dagen gespeeld,...
Link naar reactie
Zeker hot! Ik vind het gewoon zwaar vet om met minotaurs en cyclopsen te kunnen vechten. En die god powers geven toch weer dat extra beetje actie in een gevecht. Ik ben een zeer grote fan van de age of serie (sind AoEI) en heb op dit spel vanaf de aankondiging zitten wachten. Ik moet zeggen het is een grote verbetering ten opzichte van Age of empires II TC.
Link naar reactie
[quote:f1c12abd97="ProblemPc"]Tja wat moet je zeggen over zo'n spel. Het is wel aardig maar ik denk dat de meeste onder ons toch meer houden van FPS. Al die nieuwe AOE, zitten wij daar werkelijk op te wachten?[/quote:f1c12abd97] Daarom,... het spel voelt maar een dag nieuw! En de AoM serie heb ik kapot gespeeld, echt kapot! Deze is behalve de units, en uiterlijk niks veranderd! De eerste 2 godpowers zijn btw tamelijk waardeloos. En tot de de laatste 2 hebt ben je al 3 keer vernietigd! Ik ben echt teleurgesteld in het spel. Geen nieuwe gameplay. Hetzelfde oude speelmaniertje in een nieuw jasje. Saai!
Link naar reactie
Duidelijk NOT!! Ik bedoel niet dat het een slechte games is, maar het is gewoon weer precies hetzelfde als met Age of Empires 1 en 2 alleen nu met mythologische units en dara baal ik van!! De tussen filmpjes zijn trouwens wel erg mooi, jammer dat niet heel het spel er zo uitziet!! Nice try Microsoft, maar het kan echt niet tippen aan Warcraft 3 (zoals Age of Empires 2 al niet kon tippen aan Starcraft).
Link naar reactie
[quote:8cd56b879d="The One"] Nice try Microsoft, maar het kan echt niet tippen aan Warcraft 3 (zoals Age of Empires 2 al niet kon tippen aan Starcraft).[/quote:8cd56b879d] Ik vond Warcraft3 ook niet echt vernieuwend :cry: Warcraft 1, C&C, AoE1 waren in hun tijd vernieuwende spellen. Ik hoop dat C&C generals en Rise of Nations ( http://www.gamesdomain.co.uk/gdreview/zones/previews/jul02/rise_nations_pre.html ) wat meer nieuwe dingen in petto hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...