Ga naar inhoud

Doom III


Aanbevolen berichten

[quote:13a81a51dd="JaFO"] [quote:13a81a51dd] het heeft niets met geduld te maken, ik ben gewoon zoals je wel weet geintereseerd in de techniek van OpenGL die gebruikt is. ik heb hem bekeken en weg gepleurd. Het was erg indrukwekkend en ik wacht op de volgende Demo cq Leak.[/quote:13a81a51dd] maar dat kon je toch aan de plaatjes & het allereerste legale filmpje toch ook al zien ? En dan had je ook een betere fps :p[/quote:13a81a51dd] Dat ben ik niet met je eens, dat je dat aan plaatjes kan zien. zo ben ik er nu achter gekomen dat de plaatjes die je op Internet ziet er mooier uitzien dan dat de Alpha er in het echt uiziet. ook zie je in filmpjes weer niet hoe goed de Light effects zijn die zijn geimplementeerd. Dat de FPS laag zijn vind ik niet erg, dat zegt nog helemaal niets. de leak is tenslote een alpha. Doordat jij alles Legaal doet en netjes wacht (een nobele zaak IMHO) kan je niet oordelen over de kwaliteit en mogelijkheden van deze Leaks en zie je ook het verschil niet tussen de filmpjes/fotos en de leaked ALpha Doom III Ik dowloaden nooit een leak om te spelen. daar zijn ze helemaal niet itteressant voor. ik dowload ze puur om te zien wat er mogelijk is met de hedendaagse techniek.
Link naar reactie
Hoe wil jij weten dat de officieele content niet van een latere alfa afkomstig is ? Of welke instellingen ze bij deze alfa gebruikt hebben om tot die kwaliteit te komen ? Dat jij die leak niet op hetzelfde niveau krijgt als de voorbeelden zegt m.i. nog helemaal niks. Daarnaast steun je door het gebruik van leaks die lui wel een reden om nog meer te stelen ... bovendien moet Id-software (IMHO) onnodige moeite doen om alles te beveiligen en (zeker waar het een multiplayer-spel betreft) krijgen de *censuur* lui die aimbots en andere on-line cheats maken zo een kans om te beginnen. Een erg radicale verandering van architectuur zal er (met het oog op een release volgend jaar) toch echt niet in zitten.
Link naar reactie
[quote="JaFO"]Hoe wil jij weten dat de officieele content niet van een latere alfa afkomstig is ? Of welke instellingen ze bij deze alfa gebruikt hebben om tot die kwaliteit te komen ? Dat jij die leak niet op hetzelfde niveau krijgt als de voorbeelden zegt m.i. nog helemaal niks.[quote:54804c95bf] Dat is wel zo, echter dat neemt niet weg dat ik het erg itteressant vind om een dergelijk Leak te bewonderen[/quote:54804c95bf] [quote:54804c95bf]Daarnaast steun je door het gebruik van leaks die lui wel een reden om nog meer te stelen ... bovendien moet Id-software (IMHO) onnodige moeite doen om alles te beveiligen en (zeker waar het een multiplayer-spel betreft) krijgen de *censuur* lui die aimbots en andere on-line cheats maken zo een kans om te beginnen. Een erg radicale verandering van architectuur zal er (met het oog op een release volgend jaar) toch echt niet in zitten.[/quote:54804c95bf] Zo ver/diep denk ik niet door op het moment dat ik een Leak even bewonder en van me pc afpleur. Ik wil gewoon even de kwaliteit zien en vind dat erg itteressant. Die leaks hou je toch niet tegen en beveiligingen blijven ze ook maken. Ik zie het kwaad niet zo er van in zoals jij dat ziet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...