Ga naar inhoud

[GTA:VICE CITY]Beste voertuig


Aanbevolen berichten

De Pizza-motor schijnt het beste te zijn qua schadebestendigheid ... (bij de pizza-tent staat ie volgens mij). Ik vind de motors wel leuk voor een kort ritje, maar het crashen is een beetje erg pijnlijk. Bovendien moet je (net als in het echt ;)) opletten bij het gasgeven ... voor je het weet rijd je op je achterste wiel. btw : telt dat stunten op de motor alleen voor bepaalde modellen ? Ik heb wel eens een wheelie gedaan ... maar geen punten gekregen.
Link naar reactie
nou dat je makkelijk onbewust een wheelie maakt is ook weer niet zo. gebeurt niet zo snel maar een mooie van de moter is is dat je overal tussen door kan. en het is ook zo dat het minder druk op de weg is dan GTA3 volgens mij. je krijgt een stunt bonus als je wheelie maakt maar dan moet ie wel een van een bepaalde lengte zijn en met een chopper lukt het niet. Zelf heb ik geen Vice city (Geen ps2) dus kan ik het niet zo snel uitzoeken wanneer het als bonus word gezien.
Link naar reactie
:) die pizza-scooter is een missie (x aantal pakketjes bezorgen binnen een vaste tijd). Wheelies lukt ook niet met de 'Faggio' (soort scooter-model), maar dat komt gewoon doordat je het vermogen mist. Met de dirtbikes & racemotors lukt het wel, maar idd volgens mij is het een minimum lengte/tijd. De statistiek begint pas vanaf 1 a 2 seconden te tellen. :( Ik denk niet dat ik dat gehaald heb.
Link naar reactie
Die scooter krijg ik wel op z'n achterwiel en vrij lang ook (lukt trouwens niet zo makkelijk als bij de PSG). Kan wel een seconde of 15 op m'n achterwiel rijden echter hij telt em niet als wheelie voor de stats .... Ik vind die motoren de beste voertuigen, maar dat komt omdat ze echt geweldig zijn om mee te stunten. Dat golfkarretje krijg je trouwens van de golfbaan door over de schans te springen rechts van de uitgang (vanaf de golfbaan gezien, bij dat parkeer gedeelte zeg maar).
Link naar reactie
ja een korte wheelie op de scooter is me ook gelukt ... maar echt makkelijk is het dus niet. ;) Ik moet zeggen dat die Rolls-Royce-achtige auto's (Admiral is het volgens mij) ook wel lekker rijden. Ik heb het idee dat dat stuntrijden op de motor pas telt in het stadion. Dat ding ligt op het tweede eiland en daar schijnen verschillende races te zijn.
Link naar reactie
Ik ga er zo ff naar toe (gisternacht het 2e eiland vrijgespeeld), maar wat ik op GoT las was dat je echt vrij lang (paar honderd meter) op je achterwiel moet rijden voor hij begint te tellen. Voor het 2e eiland krijg je trouwens nog een missie bij een grote villa, daarvoor heb je wel een vrij lange rechte straat, goed om te oefenen :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...