Ga naar inhoud

wat vinden we van RCT 2??


Aanbevolen berichten

Ik vind het nu al niks want er is geen eens een demo!!! Of ik moet echt iets over het hoofd hebben gezien. Dat zal niet voor niets zijn want het begint op een ouderwetse uitmelkfabriek te lijken. Bij RCT1 waren natuurlijk al 2 uitbreidingen te koop. Maar waar vooral bij RCT2 reclame mee wordt gemaakt is nieuwe acttracties (25 achtbanen) en nieuwe scenarios die zelfs tot 4x de oppervlakte van eerst zijn. En nog wat van dit soort features die net zo goed in RCT1 ingevoerd hadden kunnen worden middels een derde uitbreiding en dan liefts tegen een zacht prijsje en niet voor 50€!! Het lijkt mij dus te weinig vernieuwend en daarom ik wil eerst een demootje doen :evil:
Link naar reactie
Hoi, Ja ik heb ook gezocht naar een demo maar nog niks kennen vinden, ik ben ook op de echte site geweest. Wat ik in 1 een nadeel vond was het feit dat ik al helemaal klaar was maar dat ik toch nog moest wachten op de tijd omdat ik al naar 2 jaar klaar was en de bedoeling 4 was :( . Maar jullie hebben hem dus niet zelf.
Link naar reactie
[quote:245a2a64b3="De Geest Van Oirlo"]Ik heb hem zelf: - Gameplay + graphics precies, maar dan ook precies hetzelfde - Het enigste nieuwe is de scenario editor en wat nieuwere achtbanen[/quote:245a2a64b3] Nou lekker is dat zeg!! Dit is echt schandalig. Het is gewoon ordinair zakken vullen. :evil: Af en toe snap er ik echt geen zak van. Aan RCT1 kon echt van alles verbeterd worden (ik kan zo een A4 vol maken) en dan komt er eindelijk (echt jaren later) iets nieuws en dan is het gewoon weer van hetzelfde. Lijkt Microsoft wel. Als je de game nog niet hebt kun je beter zoals PS zegt de complete RCT1 uit de bugetbak tegen een zacht prijsje halen.
Link naar reactie
[quote:3153c1d829="beursstarter"]Kijk, als je een leuk vond is twee ook leuk. Echter als je daarvan verwacht had dat er veel verbeterd zou zijn valt het tegen. Zeker qua graphics. Er zijn eigenlijk kleine verbeteringen doorgevoerd maar was meer iets voor een patch. Is in ieder geval veel te duur.[/quote:3153c1d829] ........... helemaal mee eens :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:4388f2660b]Aan RCT1 kon echt van alles verbeterd worden (ik kan zo een A4 vol maken) en dan komt er eindelijk (echt jaren later) iets nieuws en dan is het gewoon weer van hetzelfde. Lijkt Microsoft wel.[/quote:4388f2660b] Zit er dan geen verschil tussen Win ME en WinXP ofzo? :) Verder, ik heb het spel zelf ook niet. Ik heb weleens RCT1 gespeeld en vond er niet veel aan. Maar je HOEFT het ook niet te kopen, er zal vast wel een demo uitgebracht zijn waardoor je het zelf kon zien voordat je het kocht, toch?
Link naar reactie
[quote:1130bf558e="Boerke87"] Zit er dan geen verschil tussen Win ME en WinXP ofzo? :) [/quote:1130bf558e] Nou wees eerlijk.... zo groot zijn de wezenlijke verschillen niet. Zeker niet als je een oppervlakkige gebruiker bent. Paar andere kleurtjes, andere indeling, andere IE. Daar kijk je tegen aan. Ik gebruik nog steeds Win95/98. Ik heb niet het idee dat ik iets mis. Zolang dat niet is heb ik dus geen reden om over te stappen. En zo moest ik dus ook even aan RCT1 versus RCT2 denken.... :roll: Maarja wordt beetje offtopic zo. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...