Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik ben nu bezig in Mafia en ik ben nog in het begin. Ik ben net op straat in elkaar gemept en moet vluchten met 2 gangsters die schietend achter mij aankomen. Volgens de opdracht in de game moet ik via de steegjes wegrennen. Dat doe ik, maar alles loopt dood en dus ben ik dat een paar seconden later ook. Als ik niet via de steegjes loop dan ben ik direct dood. Wie heeft hier al voorbij gespeeld en kan mij zeggen wat ik moet doen. Ik heb dat filmpje aan het begin van deze scene al 80 keer gezien en dat begint nu te vervelen. Helemaal irri is het dat je het niet kunt overslaan. Wie weet raad?
Link naar reactie
He, Ik heb Mafia al uitgespeeld :D . Super tof spel. Op dat stuk is volgens mij de route vrij duidelijk. Je ziet een rode (geloof ik) die de weg wijst. In de steegjes moet je gewoon de grote wegen pakken. Je ziet nog een paar keer de rode pijl tussendoor die de weg wijst. Je moet wel snel lopen en een beetje "links rechts" lopen (kogels ontwijken), dan moet het wel lukken. Ik had er ook 5 pogingen voor nodig, maar dan had ik het ook gehaald. M@XXER
Link naar reactie
Ik geef het toe, ik ben een uilkuiken, maar ik krijg het niet voor elkaar. Werkelijk geen idee waar ik nou naar toe moet. Ik loop het steegje in waar een auto uitkomt als ik eraan kom lopen. En dan? Wanhopig wordt ik ervan. :cry: Rechtdoor staat er iemand tegen een muur te zeiken of zo. Meteen links staat iemand bij een deur. Rechtdoor kan niet, want daar staat een shutting. Ik kan alleen maar linksaf en als ik dat steegje uitloop, loopt het dood. Ik weet het echt niet. Kan iemand me beschrijven hoe precies ik nu moet lopen nadat ik het steegje met die auto ben ingegaan?
Link naar reactie
********************spoiler********************************* die gasten beginnen op je te schieten, dan ga je: - rechtdoor, rechts de steeg in, links en de steeg uitlopen... - steek schuin de weg over, ga rechts de steeg in - (kerel staat te zeiken) ga daar de trap op - dan naar rechts - naar links - (kerel staat recht voor je) ga daar recht op af, rechts van je zie je dan een trap naar beneden. trap af.. - dan naar links en daar via de pijl de steeg in. - (kerel bezig met auto) steek dat plein schuin over, dan naar rechts steeg in.. (dame aan je rechterhand) - dan ga je naar links en je ziet schuin aan de andere kant van de weg Salieries bar... blijf wel de hele tijds links/rechts lopen om de kogels te ontwijken, en let op de momenten wanneer ze moeten herladen, je kunt dan gauw een stuk rechtdoor rennen.. PS: er zijn ook wel trainers om allerlei cheats te activeren ( http://www.google.nl ), en ik denk dat je die misschien ook wel nodig hebt, als je hier al vastloop :wink:
Link naar reactie
wat voor autorijden bedoel je??? de race??? of het rijden in de stad??? jah, is geen GTA3 he, waar je makkelijk 140 door de straten racet.... maar dat hoort bij de game he, de oude autos met een top van maar liefst 80 ofzo.... later in het spel komen er snellere autos vrij, ga vaak op bezoek bij lucas (die autoshop onder de grote brug) hij heeft vaak klusjes en als je die doet voor hem leert ie je een snellere auto jatten....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...