Ga naar inhoud

gebanned bij RTCW, hoe kan ik dit oplossen??????????


Aanbevolen berichten

Hoi, mijn broertje heeft de laatste tijd op mijn favoriete server bij RTCW zitten kloten waardoor ik nou gebanned ben. exact staat er:"You have been banned from this server" maar betekent dat dat ik er gewoon niet meer op kan of moet dat over een tijdje wel weer kunnen?? anders is mijn broertje echt wel de klos. Alvast bedankt, groeten flexjes
Link naar reactie
je IP zal op de server gelogd staan, en daardoor kun je geen verbinding meer maken met die server... misschien een mailtje naar de admin van de server (als je die weet) of een ander IP nemen, want anders kom je er waarschijnlijk niet meer op... btw: zou je broertje dan wel ff wat manieren bijleren, want je wordt niet zomaar gebanned van een server, dan heb je het ook echt heel erg bont gemaakt :evil:
Link naar reactie
Heb je een legale versie????????? Mijn zoon vertelde dat er een registratienummer ingetypt moet worden bij het installeren van veel spellen en dat die nummers soms op internet zomaar te vinden zijn. Dan zijn er duizenden mensen met datzelfde nummer. Dat valt door die servers te traceren en dan wordt je gebanned. En ALS je een illegale versie hebt..... moet je je broertje maar met rust laten :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...