Ga naar inhoud

Hitman 2 floept ineens weg.


Aanbevolen berichten

[quote:ef027b55d8="Bosje"]ligt aan het spelletje . Hebben ze geen pacth ? dat wil weleens helpen[/quote:ef027b55d8] Tuurlijk Bosje geef het spel maar weer de schuld..... Dit hoeft helemaal niet waar te zijn sterker nog vaak is het wel degelijk een hardware gerelateerde fout. Oh ja no name hoe ziet je systeem er verder uit ? Hoe heb je de Hitman grafisch instellingen staan? (alles op high,antialiasing on etc etc ) het kan helpen als je niet alles op de hoogste stand zet maar gewoon even experimenteert met de instellingen.
Link naar reactie
[quote:bde3e7e57e] Oh ja no name hoe ziet je systeem er verder uit ? Hoe heb je de Hitman grafisch instellingen staan? (alles op high,antialiasing on etc etc ) het kan helpen als je niet alles op de hoogste stand zet maar gewoon even experimenteert met de instellingen. [/quote:bde3e7e57e] sys specs P4 1.7 512 mb sdram gainward geforce 2 mx 400 instellingen maakt niet uit of je er wat aan verandert. Je zit gewoon het ene moment aan het spelen, en dan in eens weer terug in windows.
Link naar reactie
[quote:09c4da158c="beursstarter"][quote:09c4da158c]Of doen wat Gorghor zegt, je hardware is fout. Nieuwe kopen ? [/quote:09c4da158c] Dat is wel een beetje kort door de bocht. Als je nou weet dat je niet aan de systeemeisen voldoet en per se dit spel wil doen, OK. Maar om nou aan te raden een nieuwe hw te kopen omdat een spel crashed :([/quote:09c4da158c] Helemaal mee eens. Botje waar staat dat ik heb gezegd dat hij een nieuwe videokaart moet kopen ?. No name wat voor geluidskaart heb je ?
Link naar reactie
[quote:7ebb45ef83="Ghorghor"][quote:7ebb45ef83="beursstarter"][quote:7ebb45ef83]Of doen wat Gorghor zegt, je hardware is fout. Nieuwe kopen ? [/quote:7ebb45ef83] Dat is wel een beetje kort door de bocht. Als je nou weet dat je niet aan de systeemeisen voldoet en per se dit spel wil doen, OK. Maar om nou aan te raden een nieuwe hw te kopen omdat een spel crashed :([/quote:7ebb45ef83] Helemaal mee eens. Botje waar staat dat ik heb gezegd dat hij een nieuwe videokaart moet kopen ?. No name wat voor geluidskaart heb je ?[/quote:7ebb45ef83] Waar staat dat ik heb gezegd dat hij een nieuwe videokaart moet kopen ? Het is volgens jouw een hardware fout , en die los je normaliter op door nieuwe harwdare te kopen :wink: :wink:
Link naar reactie
Ik neem aan dat je directx heb geupdate. Tip van Gerben wil ook wel eens helpen (dus een lagere versie van Nvidia) Stuur een PB naar forummer Red Dragon en die kan je precies aangeven welke versie detonator je moet gebruiken. Heb je een VIA chipset ? de 4in1 drivers updaten helpt ook, of toch kijken naar een patch. 2 jaar geleden had ik iets soortgelijks en na een patch kwam het niet meer voor (heb er 6 maanden op moeten wachten). Ik hoop dat je snel een oplossing vindt, ik ken het, hij keert terug naar Bill Gate sop het moment supreme :cry: . Succes
Link naar reactie
[quote:e41bfc3ebe="Bosje"]Ik neem aan dat je directx heb geupdate. Tip van Gerben wil ook wel eens helpen (dus een lagere versie van Nvidia) Stuur een PB naar forummer Red Dragon en die kan je precies aangeven welke versie detonator je moet gebruiken.[/quote:e41bfc3ebe] Of je moet geluk hebben dat ik dit draad ook lees :wink: De 40.72 drivers zijn nu officieel en niet langer beta. dowload ze van www.nvidia.com kan zijn dat het daar aan ligt, verder zou ik het zo 1,2,3 niet weten, Ik heb Hitman 2 gratis bij me Audigy II gehad maar nog niet uitgeprobeerd. Als de 40.72 drivers niet helpen, de GeForce 2 MX 400 draaide voorheen altijd het best met de 29.42 drivers: www.guru3d.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...