Ga naar inhoud

FIFA 2002/2003 , 2 toetsen tegelijk?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik stel deze vraag n.a.v. grote ergernis en woedeuitbarstingen op mijn toetsenbord door mijn zoon: Hij kan tijdens het spelen van Fifa 2002 en nu 2003, maar 2 toetsen tegelijk indrukken op het toetsenbord. Doet ie bv 2 pijltjestoetsen + de "s" toets dan klinkt er een piepsignaal ten teken van een fout en gebeurt er niks. Dit ligt vlgs hem aan [u:cc2c388444]mijn[/u:cc2c388444] toetsenbord, want elders heeft ie geen problemen. (Gewoon multimedia-toetsenbord van Fujitsu/Siemens) Wat en waar kan hij of ik iets instellen daarvoor?
Link naar reactie
Ik heb wel eens gehoord van soortgelijke problemen, maar een oplossing ... :( Ik meen dat het mogelijk iets te maken had met de 'herhaalsnelheid' van toetsen of iets dergelijks. Dat kun je meestal in de BIOS & Windows aanpassen dacht ik. Maar het zou idd aan het toetsenbord kunnen liggen, aangezien met name goedkope toetsenborden niet berekend zijn op gebruik bij spelletjes.
Link naar reactie
Ik heb het zelf ook gehad met FIFA2002. De oplossing weet ik echter niet. Ik heb zelf het vermoeden dat het inderdaad voorkomt bij goedkope toetsenborden, maar ik had het ook bij de Fujitsi Siemens van mijn ouders (wij hebben er ook een ;) ) Ik zou andere toetsenborddrivers proberen, probeer eens een ander toetsenbord uit en kijk of je hetzelfde probleem hebt. Zo nee, dan weet je zeker dat het probleem of bij het toetsenbord of bij de gebruikte drivers ligt. Zo ja (je hebt een dure geprobeerd) dan weet ik het ook niet :) zoeken in nieuwsgroepen http://groups.google.com helpt ook vaak :D Succ6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...