Ga naar inhoud

need for speed hot pursuit 2


Aanbevolen berichten

ik heb nfs hp2 en ik heb er een probleem mee. hij loopt perfect! maar als ik bij de options wil instellen dat de details wat hoger zijn, zegt hij dat mijn systeem dat niet aankan. ik denk dat hij dat wel aan kan, in ieder geval de car detail. weet iemand hoe je kan omzeilen dat nfs zegt wat je systeem aankan zodat ik zelf kan instellen hoe ik het wil hebben?
Link naar reactie
Ja .. .bewijs maar eens dat de pc-versie betere plaatjes heeft dan de PS2-versie die ik hier heb ;) btw : het 'weer' stelt niks voor op de ps2. Behalve kiezen tussen 'sunny' en 'overcast' kun je niks instellen. Daarnaast heb je op de desert-track (ben ff de naam kwijt, maar het is een van de eerste die je kunt spelen) flinke stofstormen en wat onweer in de verte.
Link naar reactie
De Ferrari's en BMW M5 zijn de mooiste auto's in het spel vind ik. :D Ik zoek alleen nou al nieuwe auto's ben op de oude uitgekeken. Ik heb wel de BMW M5 een special paint gegeven, daar zet ik binnenkort nog wel een foto van op het net. (Moet nog even de puntjes op de i zetten) Hopelijk hebben jullie daar interesse in. :wink:
Link naar reactie
[quote:cfde3733ed="Speedy"]Die M5 vind ik ook 1 van de beste wagens in het spel, machtige auto ook. Zoiets wil ik ook wel ... in ingetogen stijl het overgrote deel van de snelle wagens eruit trekken :)[/quote:cfde3733ed] Ik speel helemaal NOOIT race games en ben nu voor de gein eens dit spel gaan spelen. Nu blijtk dat ik dit toch wel leuk vind :D en ik ben het inderdaad met je eens wat de M5 betreft. heerlijke auto om me te rijden. erg goeie wegligging ook. vooral in die maps waar je veel "off-road" rijden kan is een M5 ideaal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...