Ga naar inhoud

Need For Speed Hot Pursuit II Is uit!


Aanbevolen berichten

Ja ik denk ook dat dat de beste NFS was.. met wat pauzes ertussen heb ik dat spel meer dan 2 jaar gespeeld, en nogsteeds zijn de grafische details niet slecht. Wel waren de auto's die rondreden op de weg erg slecht, net als de politie, die schoof over de weg.. zag er werkelijk niet uit!! Ik hou ook meer van afwisseling van auto-merken. Ik hoopte eerlijk gezegd dat er ook iets van een Ferarri challenge kwam, maar helaas.. Die auto's van innet waren vaak erg slecht, 'over the top' topsneheid enzo :( Of ze leken idd veel te veel op de originele versie..
Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

NFS 5 was qua schademodel & rijgedrag van de auto's perfect. Alleen miste ik de achtervolgingen van NFS:HP en was het verplichte 'unlocken' van de verschillende races gewoon irritant ... Je kon dus niet gewoon een autootje pakken en een paar rondjes rijden zoals ik tot dan toe gewend was. // -- Gezien de klachten die ik daar op het forum las lijkt me die PS2-versie een stuk leuker. De demo die ik daar van heb gespeeld was gewoon lachen (politiehelicopters die 'bommen' gooien' en het commentaar van de politie op de scanner als ze 'verongelukken' ... :D)
Link naar reactie
Ik ben het met u eens. Heb hp2 wel nog ni kunnen spelen (pc ni krachtig genoeg :( ) ma vind een cockpit-vieuw onontbeerlijk voor n racegame. Als ik de reacties hier lees, is t echt wel een teleurstelling na het fantastische nfs5 (idd, t was wel een nadeel da je alleen met porches kon rijden, ma ge kunt ni alles hebben). nfs5, da was nu echt zo'n game waar je een parcours reed, enkel om achteraf naar de replay te kunnen kijken (alle, ik toch :wink: ) Jammer dat ze er bij EA een niet nog overweldiger vervolg aan hebben kunnen breien. Greetzz
Link naar reactie
[quote:2ddef65408="beursstarter"]Misschien een domme opmerking, maar ik speel dan ook niet veel racegames. Een schademodel is toch of en hoe beschadigd je auto is? Ik heb al een paar hele flinke botsingen gemaakt maar je merkt er niets van, behalve als je een flinke bom op je kop krijgt.[/quote:2ddef65408] Een goed schademodel betekent ook dat het rijgedrag van je autoverandert. In NFS 5 was het zo dat als je een paar flinke klappen tegen muurtjes had gemaakt dat de auto niet meer rechtdoor wilde rijden ... Overigens : de PS2-versie schijnt cockpit-views als 'beloning' voor de Ferrari's te kennen. :(
Link naar reactie
[quote:434fcacd5d="Mouse007"] Volgens mij is de doelgroep met een PC toch veel groter??[/quote:434fcacd5d] geen idee, ga jij ze tellen???????? :P nee, grapje, maar het is inderdaad zo dat er de laatste tijd heb ik het idee veel meer aandacht wordt besteed aan console-versies van spellen, wat, vind ik, nergens op slaat. Wij pc-gamers, hebben de oudste rechten :evil: :evil:
Link naar reactie
stelletje watjes ... consoles zijn zeker voor dit spel de juiste doelgroep. Ik wil je pc wel eens binnen 30 seconden NFS:HP2 aan de gang zien krijgen ... Op een console is het kwestie van schijfje er in stoppen en scheuren. Niks geen gezever met net niet compatibele drivers. Geen problemen met te trage systemen ... PC's zijn maar ondingen als het op spellen aankomt. Zeker als je het waagt geen topsysteem of 'standaard' hardware te hebben. Overigens : ik waag het te betwijfelen of het aantal mensen die een game-pc hebben groter is dan het aantal console-bezitters. Zeker gezien de systeem-eisen die spellen tegenwoordig stellen ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...