Ga naar inhoud

Wat een moeilijk spel dat Mafia heb weer een vraagje.


Aanbevolen berichten

[quote:0b8571b56f="skywalker"]He je moet helemaal naar achteren van het level. Je ziet dan 2 treinwagons. Je moet die van de rem afhalen en dan de 1ste wissel overzetten. Hij beukt dan een gebouw in. Er volgt een tussenfilmpje en dan kan je verder. Je moet dan iedereen killen en dan heb je het level gehaald. Er zijn 20 missies.[/quote:0b8571b56f] maar hoe haal je dan daar de rem vanaf. die blokjes wegschieten leukt niet. en je bedoelt die olietanken of wat anders.
Link naar reactie
Inderdaad met de use knop. Trouwens een leuk extraatje. Als je in dat stuk komt zitten er boven in een schutter in zo'n rode kraan. Daar beneden heb je ee aantal kisten met 2 gastjes. Schiet die olietank kapot en die ontploft en alles vliegt in de fik inclusief die 2 personen. Die lopen dat brandend eruit. Is wel een geinig gezicht.
Link naar reactie
Ja je hebt de papieren van die andere vrachtwagenchauffeur, maar je moet eerst de dozen die er op die vrachtwagen staan eraf halen anders laat de bewaker je niet binnen. Je kan ze gewoon ergens dumpen, maakt niet uit waar. Ga dan terug naar de haven. Als het goed is gaat de rest dan automatisch. Het level dat nu volgt is best wel simpel, maar dat verklap ik niet. Probeer eens zelf maar Maar je kan uiteraard weer vragen. 8) Greetz
Link naar reactie
ik zit een beetje vast in het level waar je in de vorige gefaald hebt, en het klusje nu geklaard zal worden door echte ''profs'' die willen die andere mobboss onder de trein drukken, maar dat mislukt dus helemaal, want ze komen zelf onder de trein terecht, nu is het aan jou, om de mess op te ruimen.. ik achter die gast aan, in het begin raakte ik hem nog wel eens kwijt, maar nu hou ik hem aardig bij, alleen ik krijg em maar niet dood.. laatst d8 ik dat ik em had, ik achter em aan racen, hij kwam in een ongeluk terecht, en ramt vol tegen een muurtje aan, ik er gauw heen, schiet de driver dood, en daarna de gast achterin, maar er gebeurd niks, heb ook al geprobeerd de auto van hem te mollen, maar wil ook niet, gaat gewoon niet kapot (goeie armor ofzo) hoe moet ik dat gastje nu uitschakelen??? ik loop echt vast op dit level...
Link naar reactie
nog een vraagje. Ik moet nu een bank overvallen en iest uit de grote kluis halen. alleen waar liggen die sleutels ik heb èèn setje sleutels van achter het loket. moet je daar de maneger toe die zegt waar de sleutels liggen alleen dat woord wat hij zeft ikke weet niet. uit eindelijk de vraag waar liggen de sleutels om in de grote kluis te komen met die rondedeur. Is dit de laatste missie of hoeveel zijn er nog.
Link naar reactie
in de missie ''creme de la creme'' moet je de boss van een andere gang om zeep helpen. je achtervolgt hem helemaal tot aan het vliegveld, en dan ineens doet je auto het niet meer, de boss vlucht daarna weg in een vliegtuig. ik heb alleen de shotgun, en daarmee moet je het vliegtuig neerschieten??? :o krijg de plane niet stuk... als ik er achteraan loop dan stijgt ie gauw op, maar loop ik rond, dan blijft ie een tijd staan, totdat ik dichterbij kom... wat doe ik verkeerd???
Link naar reactie
[quote:95699156f8="turbulence"]in de missie ''creme de la creme'' moet je de boss van een andere gang om zeep helpen. je achtervolgt hem helemaal tot aan het vliegveld, en dan ineens doet je auto het niet meer, de boss vlucht daarna weg in een vliegtuig. ik heb alleen de shotgun, en daarmee moet je het vliegtuig neerschieten??? :o krijg de plane niet stuk... als ik er achteraan loop dan stijgt ie gauw op, maar loop ik rond, dan blijft ie een tijd staan, totdat ik dichterbij kom... wat doe ik verkeerd???[/quote:95699156f8] wat je moet leg ik nu wel ff uit. je moet snel de auto uit. dan knal je even later die 2gaste neer, moet je achter dat vliegtuig aan rennen niet te ver want links staat de auto met de twee anderen matte van je. in die auto stappen en dan krijg je een machine geweer en dan rijd die auto achter het vliegtuig aan en dan moet je op de motoren schiet en dan krijg je een filmpje en hij stoort neer.
Link naar reactie
[quote:87425b93f3="eeddoo"]nog een vraagje. Ik moet nu een bank overvallen en iest uit de grote kluis halen. alleen waar liggen die sleutels ik heb èèn setje sleutels van achter het loket. moet je daar de maneger toe die zegt waar de sleutels liggen alleen dat woord wat hij zeft ikke weet niet. uit eindelijk de vraag waar liggen de sleutels om in de grote kluis te komen met die rondedeur. Is dit de laatste missie of hoeveel zijn er nog.[/quote:87425b93f3] De sleutels vind je in de kamer van de manager ergens in die grote kast die tegen de muur staat gewoon even zoeken tot je het uitroepteken ziet dan op use drukken en voila
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...