Ga naar inhoud

fifa 2003 al uit?


Aanbevolen berichten

[quote:563564f91b="beursstarter"]Ho ho die shit op Kazaa kan wel degelijk fifa 2003 zijn. Dat je het legaal moet kopen ben ik met je eens, zeker als je een fan bent. Maar de feiten ontkennen is een beetje struisvogelpolitiek :-?[/quote:563564f91b] hehe, grappenmaker :wink: uiteraard weet jij dat van kazaa natuurlijk niet, want jij koopt alles. Maar het lijkt mij voor de hand liggend dat wanneer een spel nog niet uit is, je deze nog niet kunt downloaden. (misschien bètaversies, maar die zijn er niet voor zover ik weet van fifa-series) dus ja, struisvogelpolitiek...... :wink: p.s. hiermee bedoel ik dus niet dat het spel over een maand niet te downloaden is , maar daar gaan we het niet over hebben op dit forum he
Link naar reactie
:hmm: van een van dat soort sites was ook het bericht dat UT'03 gold was terwijl men nog hard aan het werk was ... // ------- De PS2 versie van Fifa tweeduizend zoveel is wel al uit. Kunnen ze voor die serie niet gewoon een abonnement maken ? Elk jaar een nieuw deel waar de spelers net een ander ape-pak aan hebben is nu ook niet echt iets waarop ik zou zitten wachten.
Link naar reactie
ochja hij is overal al lang te downloaden op de warez forums ik heb hem ook gedownload en hij is zeker wreed moet ik zeggen maaruhm ik download hem alleen om te kijken of die leuk is, (want tussen de vorige versies zat weinig verschil) en dus koop ik hem uit de shop hier nog een screen van hoe ik weer eens een lekkere sliding op de bal (lees: speler) maakte :P [img:10cf146e75]http://home.kabelfoon.nl/~famekel/fifa.jpg[/img:10cf146e75]
Link naar reactie
[quote:376499ca25="JaFO"]:hmm: van een van dat soort sites was ook het bericht dat UT'03 gold was terwijl men nog hard aan het werk was ... // ------- De PS2 versie van Fifa tweeduizend zoveel is wel al uit. Kunnen ze voor die serie niet gewoon een abonnement maken ? Elk jaar een nieuw deel waar de spelers net een ander ape-pak aan hebben is nu ook niet echt iets waarop ik zou zitten wachten.[/quote:376499ca25] Je haalt me de woorden uit de mond. Ieder jaar weer hetzelfde spel met hier en daar wat grafische verbeteringen zonder dat de gameplay nog wezenlijk verandert. En dan toch de volle mep laten betalen alsof het een volledig nieuwe game betreft. Ronduit bezopen. Geldt trouwens voor de hele EA-sports serie. Ik doe sinds fifa 2000 dan ook niet meer mee (die vond ik echt waardeloos, achterlijn halen in de 16, bal voor, dan steevast goal met een omhaal.) Ben gewoon teruggeschakeld naar World Cup '98. Goede gameplay, leuke schijnbewegingen en de mogelijkheid om de keeper met een 'stiffie' te passeren. De ultieme kick na een flitsende combinatie.
Link naar reactie
[quote:fdcd91f96b="beursstarter"][quote= hmmm..........site lijkt uit de lucht te zijn :( (wat stond er dan eigenlijk op die site??)[/quote:fdcd91f96b] Pardon, is een site die aangeeft welke games al in de nieuwsgroepen beschikbaar zijn. Dus die bij de importeur geript zijn en daar eerder staan dan ze in de winkel liggen.[/quote] jha dat klopt www.isonews.com
Link naar reactie
Het zou tijd worden om de BSA bij de importeurs langs te laten gaan ... wellicht kunnen ze zo de randdebielen pakken. // --- Als je een PS2 hebt dan is er nog een alternatief : 'Pro Evolution Soccer'. De bal zit daar absoluut niet met een stok aan de spelers vastgeplakt. Dit leek volgens de beelden die ik van Fifa200x bij Gammo op tv zag (eindelijk) ook een stuk minder. Maar ook bij dat spel hebben ze last van het 'verplichte upgrade-virus' (maar naar het schijnt is PES2 ook daadwerkelijk beter dan PES1).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...