Ga naar inhoud

Myst III exile


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Het is al wel lang geleden dat je de vraag stelde, maar vandaag kreeg ik het spel van iemand aangeboden. Ondertussen zal je er wel achter gekomen zijn dat het ook in XP gespeeld kan worden? Verder dit: hier een nederlandstalige site met een boel uitleg en een walkthrough: http://www.gamesover.com/myst3nl/Oplossing_voor_Myst_III,_Exile.htm Vind je het de moeite waard om te spelen?
Link naar reactie
[quote:af4e39baec="Passer"]Het is al wel lang geleden dat je de vraag stelde, maar vandaag kreeg ik het spel van iemand aangeboden. Ondertussen zal je er wel achter gekomen zijn dat het ook in XP gespeeld kan worden? Verder dit: hier een nederlandstalige site met een boel uitleg en een walkthrough: http://www.gamesover.com/myst3nl/Oplossing_voor_Myst_III,_Exile.htm Vind je het de moeite waard om te spelen?[/quote:af4e39baec][quote:af4e39baec] Bedankt voor je bericht. Ik ben ere nog niet aan begonnen, maar dat gaat binnenkort beginnen. bedankt voor de walkthrough piet[/quote:af4e39baec]
Link naar reactie
'k heb het een tijdje gespeeld en dit zijn mijn + en - punten: +: grafisch heel goed, mysterieus spel, rustig, vindingrijk kwestie van op te lossen 'mechaniekjes' - : je bent het enigste wezen, wat eentonig: steeds maar oplossingen zoeken (tenzij je precies dàt leuk vindt!) en zonder walkthrough geraak je er nooit door.. (hier is er nog eentje: http://home.hetnet.nl/~koo2/Myst/myst3index.htm ) en verplaatsen kan je niet met de cursor, maar enkel door op een andere locatie met de muis te klikken. Soms moet je dan eerst goed rondkijken om terug te weten waar je nu bent... 'k vond het ook een probleem dat ik steeds die walkthrough moest uitprinten om te zoeken wat ik nu waar moest gaan doen. Ook een spel met mooie technische effecten (je moet veel op knopjes duwen, schakelaars omzetten, ...) Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen dit een geweldig spel vinden. veel succes!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik vond het helaas nogal tegenvallen. Was myst 1 indertijd, volgens mijn beperkte spelervaring meer dan de moeite waard, bij deze heeft het plezier niet lang geduurd. De graphics zijninderdaad adembenemend mooi (persoonlijk vond ik de rondrit in de pin-bal fantastisch) maar het spel plezier viel mij erg tegen. Weinig logica in de game raadsel opbouw en soms moeilijk te 'bedenken' wat de oplossingen waren. Ook het einde vond ik nogal teleurstellend. Helaas, maar desondanks wel goed voor een aantal uren speelplezier.
Link naar reactie
Ik vond bepaalde delen van het spel werkelijk fantastisch. Zoals het 'pinballeiland'. Logisch denkwerk voor leuke problemen. Waar ik echter niets aan vond was dat eiland met dat luchtschip. Handeltjes overzetten en maar hopen dat er iets nuttigs gebeurd. Ook het laatste deel was ik niet leuk. Nadenken over niet-logische raadsels slaat nergens op. Jammer dat niet alles is zoals dat pinballeiland (dat planteneiland vond ik ook wel leuk trouwens).
Link naar reactie
[quote:9bf2027e86="Count Uilesnor"]Waar ik echter niets aan vond was dat eiland met dat luchtschip. Handeltjes overzetten en maar hopen dat er iets nuttigs gebeurd. Ook het laatste deel was ik niet leuk. Nadenken over niet-logische raadsels slaat nergens op. Jammer dat niet alles is zoals dat pinballeiland (dat planteneiland vond ik ook wel leuk trouwens).[/quote:9bf2027e86]Daarom ook dat ik het spel tijdens het tweede level al geüninstald heb... Sommige dingen moest je doen lukken met trial and error en dat ligt me niet erg...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...