Ga naar inhoud

Grand theft auto 3 : VIce city


Aanbevolen berichten

En de PS2-versie heeft nog meer lekkers : DTS-geluid ... Dit is de concurrent van het wellicht bekendere Dolby Digital ... echt 5.1 geluid dus. Als je nog geen DTS-compatibele versterker op je PS2 hebt aangesloten dan is dit het moment om het te doen ;) De motors zijn heel geinig ... je kunt bv naar voren en achteren leunen dus met een fatsoenlijk snelle motor zou een ritje op je achterste wiel mogelijk moeten zijn. De cut-scenes zijn stukken gedetailleerder dan de vorige versie. En volgens mij geeft het hoofdpersonage meer commentaar tijdens het vechten ... De jaren 80 muziek : ipv onbekende bandjes zitten er nu echte hits. Als je geen geduld hebt, dan is dit het spel dat een PS2 de moeite meer dan waard maakt. :D
Link naar reactie
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jaloers misschien ;) hoewel ik wat krap bij kas zit ga ik denk ik toch maar is het spaarvarken een tik verkopen, heb wel weer zin in een console game en Vice City lijkt me weer te gek. Al twijfel ik ook met Burn Out 2: Point of impact. Maar denk dat het toch wel GTA gaat worden, ik lees overal goeie reacties en die soundtrack is echt waanzinnig!! PS2 laten verstoffen is ook zo zonde he .... :)
Link naar reactie
[quote:b41e531c66="Speedy"]Jaloers misschien ;)[/quote:b41e531c66] dit is ook weer een verkeerde redeneering wat kun je met een PS2?? Spellen spel, films kijken.. Wat kun je met een PC? Film bewerking, Film kijken, Foto bewerken, Foto's bekijken, Surfen, emailen, chatten, web-designen, printen, scannen, en nog wat meer :P en nu ff weer naar de topic.. ik heb gister bij een vriend gta:vc van 10u tot 23.00 gespeeld op de PS2 (jammer;)) maar het is zoooooo'n vet spel. Zoveel leuke soundtracks.. Vrock rocks en bij gta3 kende ik alle programma's van dat praat programma enzo. werd suf dus moets ik het met mp3 doen. komt die funtcie ook in GTA:VC voor de pc? ..dit was mijn verhaal..
Link naar reactie
LOL ... in een van de missies kreeg ik een kettingzaag ... het bloed droop van het scherm ;) En in plaats van altijd in dezelfde kleren rond te lopen moet je af en toe van kleding wisselen. Het spel zou ook in z'n geheel een stuk groter zijn dan GTA3. En echte acteurs spelen hoofdrollen (Burt Reynolds zit er in). Burnout 2 is ook leuk, maar mogelijk wel een stuk simpeler als deel 1. Aan de andere kant zit er meer afwisseling in en liggen de auto's een stuk beter op de weg. // Timmai Waar heb je ze gevonden ? -- edit -- Ik kwam er toevallig eentje tegen. Het feit dat er niet zo'n opvallend 'red light distict' is en dat ook de 'normale' vrouwtjes in badpak rondlopen maakte het wat lastiger. Grappig ding : op een gegeven moment waren twee 'normale' mensen met een agent aan het vechten ... na afloop kon ik z'n wapenstok & pistool meenemen. :D Van de melee-wapens is die wapenstok toch een van de betere. Groot voordeel is ook dat je op normaal tempo kunt rennen, met een honkbalknuppel lukt dat niet. De kettingzaag die ik bij een missie & rampage kreeg en de katana die ik in een winkel zag liggen zullen wellicht de beste wapens zijn. Wat me nu echt op viel is dat als je een type auto hebt dat je dan ineens verschrikkelijk veel van dezelfde auto's/motors tegenkomt ...
Link naar reactie
Op het eerste eiland moet je de Northpoint Mall eens binnenwandelen ... Toen ik er binnenkwam was de politie constant op de 'security' aan het jagen. ;) Hoeveel missies moet je voltooien voordat eiland 2 open gaat ? Ik heb momenteel 3 missies die ik open heb staan : - Avery : Four Iron Iemand op de golfbaan afmaken ... helaas ontsnapt ie elke keer in z'n golfkarretje. - Colonel (op die grote boot) : daarvoor moet ik een pakketje ophalen. Maar de Franse politie krijgt me steeds :( Vrij oneerlijke missie eigenlijk aangezien je nauwelijks een kant op kunt. Als ik nu die wagen van die Fransoos kon klem zetten was het misschien wat makkelijker. - telefoon : een pizza-boy stoppen ... maar dat ventje is vrij lastig te vangen. Dus die ontsnapt me ook nog steeds :(
Link naar reactie
mmmm wat een problemen JaFO ... die missies doorliep ik in 1x ... :) SPOILER Die golfbaan gast is vrij simpel, rij de hele tijd achter hem aan op de golfbaan, hij zal na een tijdje naar de uitgang gaan waarna hij in een auto zal wegrijden. Jij gaat ook door de uitgang (pak het pistool weer wat er ligt) en stapt in de auto die je hebt klaargezet (neem een grote jeep, goed rammen) en rijd em de hele tijd achterna en ramt hem tot hij zal ontploffen. Die pizzaboer heb ik gewoon gevolgd en van z'n scooter afgereden, auto in de achteruit en mission succesfull :) Dat pakketje met die franse politie ook niet moeilijk doen, laat die politie leuk voor wat het is en ren het winkelcentrum uit en pak een stevige auto (ik nam wederom die grote jeep) en ga achter onze stokbroodbakker aan. Hij rijd op een motor waar je hem vrij vlot van af kan beuken. Verder vind ik het tot nu toe een grandioos spel (heb em sinds vanmiddag) met goeie humor en leuke missies. En dan die motoren en scooters ... GEWELDIG!!!! echt veel fun met die dingen :)
Link naar reactie
die pizza-gast heb ik nu idd naar de andere wereld geholpen. Het was een kwestie van ff op de kaart kijken waar ie zat en daar op af rijden. Tja en toen was ik aan het inhalen en raakte ik hem per ongeluk ;) ... :) ik heb de kettingzaag nu ook los gevonden in een van de huizen waar je naar binnen kunt gaan ... en die kon ik gewoon meenemen naar de golfclub *evil grin*. bij die fransozen had ik waarschijnlijk pech. Die figuren kwamen de roltrap oprennen en zetten mij klem ... als er dan vier van zulke gasten op je schieten redt je zelfs met bodyarmor niet echt. :(
Link naar reactie
Die fransozen kwamen idd ook vanaf het dak ... ik werd dus van twee kanten gepakt :( Jammer dat je door dat filmpje niet vlugger kunt reageren :( 'four iron' heb ik nu ook .. was wel lachen : het ventje stapt de auto in die net voor de deur staat. Ik neem plaats achter het stuur ... hij stapt uit en ik rij ff achteruit *splat* :D tip : in de Norht Mall is een rampage met een raketwerper ... binnen ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...