Ga naar inhoud

UT2003 Benchmark


Aanbevolen berichten

Vraagje, Wat voor scores halen jullie met de UT2003 benchmark? en op welk systeem, met welke instellingen? Ik heb namelijk mijn instellingen wat terug geschroefd nadat het in drukke levels wat schokkerig werd. Nu vroeg ik me af wat normale UT benchmark scores zijn Mijn systeem: XP 1900+ 256MB DDR GF4 Ti 4200 64MB DDR AsusA7V333 Mijn score heb ik even niet bij de hand, maar met alles op high (niet highest) had ik geloof ik een score van 67 fps voor de flythrough, en 47 fps voor de botmatch. Ik zal in het weekend de benchmark nog eens draaien met alles op normal :wink:
Link naar reactie
[quote:fd196a93fa="sdk"]ha ha wat een lol ik heb een: p3 450 gf2 mx400 256 mbsdram 7200 toeren hd Mijn benchmarks waren (bij 1024x768) flyby: 46,933022 botmatch 122,845406 Weet ook niet als het is maar mijn systeem loopt netzoals in gta3 weer als een trein[/quote:fd196a93fa] Sorry, vind je het erg als ik je scores niet geloof :-? Ten eerste zie je bij alle benchmarks dat de botmatch een stuk lager scoort dan de flyby, en ten 2de blijkt de botmatch zwaar CPU gelimiteerd te zijn, dus geloof ik zelfs bij omdraaien van de getallen dat er een foutje in is geslopen bij jou. :x Heb je niet toevallig de oude UT gebenchmarked? :lol: :wink:
Link naar reactie
[quote:f2651779d8="Red Dragon"]de benchmark van de Full versie van UT2003 is exact de zelfde als die van de Demo van UT2003 de resultaten zijn al eens aan bod geweest op dit forum: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=70100&highlight=ut2003+benchmark[/quote:f2651779d8] Dan heb ik een andere ... = de bots zijn niet meer alleen juggernauts ... = textures zijn zowiezo groter dan de demo-versie .. en volgens mij zit er nog een extra flyby bij.
Link naar reactie
ik heb even gekeken en idd. er zijn nu andere bots. en niet allemaal de zelfde. verder is de benchmark wel het zelfde. zelfde maps zijn gebruikt en de actie is ook het zelfde als bij de demo. ik denk niet dat de texture is veranderd de score is namelijk +/- het zelfde. ik had nu 1024x768 Aniso x4 Flyby 71,5 Botmatch 49,2 (gf 4 ti 4400@ 300/650) dat had ik met de demo ook ongeveer
Link naar reactie
Je hebt helemaal geen extern programma nodig. Met het commando 'stat fps' (dat je in de console intypt) zie de fps van dat moment en het gemiddelde tot nu toe op je scherm. De 'benchmark' is een los programma genaamd 'benchmark.exe' dat bij UT'03 in de directory zit. Dat levert een heleboel data op, maar dat geheel wordt ook nog eens samengevat in een paar getalletjes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...