Ga naar inhoud

schaakspel


Aanbevolen berichten

Ik heb hier nog een shareware-cd liggen met allerlei schaakspellen, hieronder een rijtje: (het is dus géén freeware, maargoed) [list:7e13fbbacc] [*:7e13fbbacc]Bobby Fisher teaches Chess (demo) [*:7e13fbbacc]Cyber Chess (Shareware) [*:7e13fbbacc]GNU Chess (GPL, freeware) [*:7e13fbbacc]Knights Tour (Shareware, maar niet echt schaken) [*:7e13fbbacc]WinChess (Shareware) [*:7e13fbbacc]Diep (Shareware) [/list:u:7e13fbbacc] Ik vind persoonlijk Cyber Chess het leukste vanwege de graphics (ookal is het een dos-spel), daarna is denk ik diep de beste keuze. Je zou ook even kunnen zoeken op www.download.com naar 'chess'. Overigens zou je ook naar de winkel kunnen lopen voor de wat professionelere dingen zoals Chessmaster 9000 (adv. €30)...
Link naar reactie
[quote:5485b47539="webspider"]Ik vind persoonlijk Cyber Chess het leukste vanwege de graphics (ookal is het een dos-spel), daarna is denk ik diep de beste keuze. Je zou ook even kunnen zoeken op www.download.com naar 'chess'. [/quote:5485b47539] Leuke graphics, dan kun je ook nog denken aan Battle Chess. Ligt voor een prikkie bij de V&D. (Is ook een dosspel trouwens).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...