Ga naar inhoud

Zoek een spelletje


Aanbevolen berichten

Ik denk niet dat iemand het weet maar ik ben op zoek van een spelletje van al een aantal jaren oud (laten we zeggen toen hadden we net een nieuwe Pentium 75) :) . Ik ben de titel kwijt..... Het is een spel dat ze van bovenaf zag en waarop je neerkeek op een ruimteschip waarmee je voor een ruimte reisde. Je kun schieten en je kunt telkens (dacht ik) je wapens upgrapen door verschillende opdrachten te vervullen van andere ruimtereizigers die je onderweg tegenkomt of als je er kapot schiet. Ik weet dat ik ooit voor dit spel een [size=7:d96fad04bf]cheat[/size:d96fad04bf] heb gebruikt en die ging zoiets als dit. Druk op F5 zodat je aantal Gigs (een soort punten waarmee je dingen kunt upgraden) stijgt. Nogmaals ik denk niet dat iemand het zich nog herrinerd maar het zou leuk zijn. Alvast bedankt, Michel.
Link naar reactie
Ik ga even voor je kijken, want dat moet ik thuis via m'n 56K lijntje gaan doen. SC 1 is trouwens alleen het vechten tegen andere typen schepen. In SC II is dat vechten een onderdeel van de verschillende missies. Zo moet je ook mineralen ophalen van andere planeten en vooral veel praten. SC3 ben ik nog nooit aan begonnen. Misschien zegt deze link je meer: http://www.classicgaming.com/starcontrol/scsaga/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...