Ga naar inhoud

jubileumnummer Pczone


Aanbevolen berichten

Je zou hem in de winkel kunnen kopen ... ;) Gratis spel : Echelon ... was al een aardige low-budget futuristische flightsim-ding, maar nu toch zeker de moeite waard om eens naar te kijken. Posters : - New world Order (redelijk, als je een CS-achtige poster leuk vind) - NFS:Hot Pursuit 2 (aardig, maar er zijn betere posters met een gele ferrari ... ;)) - Project : Nomads - Highland Warriors (idd : 'he?' ) Demo's : (DVD-versie) - Hitman 2 - UT'03 (alsof je die nog niet hebt ;)) - BF1942 multiplayer - No one lives forever 2
Link naar reactie
Ik dacht, hé, een jubileumnummer met 3 ceedee's (de dvd versie heb ik nergens in de winkel gezien), laat ik het maar weer eens proberen. Maar veel bijzonders vind ik er niet aan. De posters zijn té lelijk en zijn gelijk bij het oud papier gegaan (ik had zelfs twee ferrari''s en geen highland warriors). Het gratis spel moet ik nog proberen. Ik was wel benieuwd naar de demo van UT 2003, maar wat mij betreft is het een kopie van quake 3 arena, weinig origineel. (niet slaan!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...