Ga naar inhoud

Weet iemand waar


Aanbevolen berichten

ik oude spelletjes kan downen, ik bedoel niet gewoon oude spellen, maar spellen voor 2 spelers op hetzelfde toetsenbord, een voorbeeld: Vroeger ben ik wel eens bij mijn oom geweest, zijn zoons hadden een spelcomputer met aan de zijkant een floppy disk erin. De spelletjes die ik daar speelde samen met mijn broer waren de hele tijd hetzlefde principe: 2 spelers Je bent een leger ventje, vliegtuig o.i.d. en de bedoeling is dat je de tegenstanders neer moet schieten, ofcourse ;), je ziet het van boven. Soms komt er uit een poppetje wat je neer schiet een powerup, waarmee je een nieuw wapen krijgt of je wapen upgrade (van 2 naar 3 kogels per schot, of in plaats van een rocket launcher een laser). Ik heb al op internet gezocht, maar ik wist geen namen en kon dus niks :( Als iemand namen van zulk soort spelletjes weet ben ik al heel blij :D
Link naar reactie
[quote:770fb28b2e="Hercul3s"] 2 spelers Je bent een leger ventje, vliegtuig o.i.d. en de bedoeling is dat je de tegenstanders neer moet schieten, ofcourse ;), je ziet het van boven. Soms komt er uit een poppetje wat je neer schiet een powerup, waarmee je een nieuw wapen krijgt of je wapen upgrade (van 2 naar 3 kogels per schot, of in plaats van een rocket launcher een laser). [/quote:770fb28b2e] Klinkt als.... Rambo! Althans lijkt op wat ik me nog kan herinneren. Inderdaad heb je het vrijwel zeker over een Amiga en dat was meer dan alleen een spelcomputer!!! :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...