Ga naar inhoud

Welk fps is het best


Aanbevolen berichten

Ik ben altijd gek geweest van de Quake series en alle FPS waarbij er niet al teveel gepuzzeled hoeft te worden, lekker schieten. Oftwel, if it moves, shoot it. Wat is op dit moment de beste fps die uit is, heb dit weekend Hitman geprobeerd, maar vind ik persoonlijk teveel gepuzzel. Ook wil ik geen multiplayer games zoals de UT series. Een goede fps met een goede AI als tegenstander dus, wie weet wat?
Link naar reactie
[quote:9f285372a4="bmw"]Als je echt wil knallen, koop ut2003 en ga online.[/quote:9f285372a4] lezen.... ik vond SS wel een van de betere FPS, alleen errug RSI gevoelig... is wel leuk om je frustratie kwijt te raken, je hoeft iig niet bang te wezen dat er geen doel is om op te schieten is wel een beetje een doorzettende trend tegenwoordig, de shooters die uitkomen zijn grotendeels op MP gericht, en de SP is nog maar een bijzaak. neem UT2003 en BF1942. battlefield ook, supergoed spel, alleen singleplayer is gewoon dikke mik....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...