Ga naar inhoud

[b]UT 2003, Tactical Ops, Desert Storm, etc?????????[/b]


Aanbevolen berichten

Ik wil nog een goeie mp game aankopen. Twijfel nog tussen UT, TO, DS etc. Ben zeer te spreken over Battlefield, RTCW. MOHAA en zoek nog zo'n soort game. UT 2003 vind ik teveel alleen maar knallen en ben deze zo zat (de demo althans). Over Desert Storm, Tactical ops weet ik te weinig. Wie heeft voor mij een aantal leuke suggesties, of weet een andere uitdagende game???? Alvast bedankt!!!!
Link naar reactie
Dit zijn van die onderwerpen waar je 3000 en 1 antwoord op gaat krijgen. Misschien moet je meer aangeven wat je wilt. Dat je niet "nutteloos" wil afknallen laat al een hoop afvallen maar ook veel opties open. Zelf speel ik vooral strategische spellen als Red Alert en Age of Empire maar ook RTCW, Medal of Honor en Battlefield.
Link naar reactie
- Tactical Ops is Counterstrike voor UT (met alle nadelen die bij CS horen). Het is ook als een gratis mod voor UT te downloaden ... En het staat deze maand op de DVD van PC Zone Benelux. - Desert Storm zal mogelijk nog het dichst bij je wens liggen (iets zoals BF1942 MP) - UT'03 : ik zou wachten tot de eerste mods daadwerkelijk klaar zijn. Er staan een aantal zeer realistische gepland. Voor UT zelf zijn er ook nog Strikeforce & Infiltration (de laatste komt hopelijk binnenkort een nieuwe versie van) als redelijk interessante mods.
Link naar reactie
Zelf ben ik nog steeds into the RTCW, ...de nieuwe Special edition en de Goty en custom maps zijn zeer geweldig. Een flinke dosis teamplay en tactics heb je dan wel nodig.. .Misschien moet je gewoon deze dingen downloaden en je geld gebruiken om te sparen voor een courgette van albertt heijn...het zijn immers barre tijden! gr.....GOOD GAME!! Woohoo!! ......OOPs! :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...