Ga naar inhoud

TCM 2003 demo downloaden


Aanbevolen berichten

what in a name is TCM dan??? anders probeer ik het wel eens... ow, is dat niet team championship managewr ofzo???? collega van mij had het hier ook al over... zal es ff voor je kijken... update; uhmm, niet liegen he, dat je eigenlijk de full versie moet hebben, zie er nl geen demo tussen staan... btw: wat is de file groote??? zie files van plm 200 mb staan, en van 4 mb....
Link naar reactie
kan zo niks vinden met die grootte... naar welke tekst zoek je, dan zal ik hem eens proberen te downen.... als ik iig TCM invoer dan pakt ie helemaal niks... TCM is dat hetzelfde als championship manger 2003??? tenminste die pakt ie wel als ik zoek naar manager... maar uhmm, dan praten we niet over een demo, maar over een full versie, en warez zijn niet toegestaan hier... je verpakt het wel leuk dat je een demo zoekt, maar een manager demo van 270 mb is wel erg groot niet???? :oops: :wink:
Link naar reactie
diegene die ik download heet tcm2003-demo het moet wel een demo zijn want het echte spel is nog niet uit dusss en 6 december komt wel championship manager 4 uit maar dat is een ander spel, wel dezelfde bedoeling maar een ander spel (zie bij de nieuwste pu de laatste bladzijde) overigens download hij nu wel en moet hij nog ong 100.000 kb (bij kazaa)
Link naar reactie
diegene die ik download heet tcm2003-demo het moet wel een demo zijn want het echte spel is nog niet uit dusss en 6 december komt wel championship manager 4 uit maar dat is een ander spel, wel dezelfde bedoeling maar een ander spel (zie bij de nieuwste pu de laatste bladzijde) overigens download hij nu wel en moet hij nog ong 100.000 kb (bij kazaa)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...