Ga naar inhoud

Medal Of Honor: The Bridge


Aanbevolen berichten

Dat weet ik zo niet meer uit het hoofd, dat is te lang geleden. Maar als je het goed aanpakt, kun je ze allemaal kapot krijgen, zonder dat ze ook maar een schot op jouw tank lossen. Ze komen vooral uit de straten achteraan, en je kunt daar tussen de huizen door schieten. Er komt er ook nog een helemaal van rechts, langs het water.
Link naar reactie
hoi, ik heb het spel zelf helemaal uitgespeeld. Ik wil je wel helpen, maar welk level is dat, na die brug??? Ook er bij de PC-Gameplay zomerspecial ook een volledige (goede) walktrough. Je kan ook een walktrough van http://www.gamesover.com/walkthroughs/medal_of_honor_dutch.txt halen, ziet er een deetje vaag uit, maar klopt wel. Gr. Pim
Link naar reactie
Nou het level na the bridge is een HEEL lang level (vind ik). Je loopt in een bos met sneeuw enzo, na een tijd (nadat je verschillende objecten hebt gedaan) dan kom je in een stadje waar echt miljoenen! duitsers zitten, echt niet normaal. Nou daar is het dus een doolhof. Je hebt allemaal wegen en kleine gangetjes, als je gewoon de pijltjes volgt dan loop je wel een keer vast. Ik hoop dat je me nu beter kan helpen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...