Ga naar inhoud

Unreal Tournament 2003...


Aanbevolen berichten

Ik heb de legale UT2003, ik heb geen problemen gehad met installeeren :wink: . Zet je problemen hier op 't forum en dan zijn er genoeg mensen (ik ook :wink: ) die je willen helpen. Dus, zet hier gewoon je probleem duidelijk neer en je wordt verder geholpen [img:262440d226]http://images.tweakers.net/forum/smileys/sleephappy.gif[/img:262440d226]
Link naar reactie
Ik krijg de melding dat er 3 corrupte files zijn, terwijl ik hem net nieuw heb. Ik kan geen krassen op de cd vinden. Bern er al weer terug mee gegaan naar de winkel maar krijg geen nieuwe. Het gaat om de volgende files: DM-Asbestos.ut2.uz2, DM-Flux2.ut2.uz2 en VehicleSkins.utx.uz2. Zou ik die met licentie code op kunnen halen van de ut site? Waarschijnlijk niet, baal er nogal van, €50,- naar de $@!#$$%. Zou iemand die files misschien op een ftp-server of zo willen zetten? Ben namelijk niet van plan een nieuwe te kopen.
Link naar reactie
Er is geen mogelijkheid om die bestanden direct van de site op te halen. Een optie is om de demo te downloaden & installeren. DM-Asbestos zit daar in ... De rest is problematischer omdat de meeste servers minimaal de eerste patch al hebben. Een fatsoenlijke winkel had je gewoon een nieuwe CD gegeven of je geld terug. Het spel is tenslotte niet te installeren op jouw pc. Het grootste probleem bij de moderne spellen is namelijk de 'kopieer-beveiliging' die op de CD's zit. Sommige cd-romspelers hebben daar problemen mee ... btw : let op met no-cd patches ... Het is namelijk een kleine moeite voor zo'n programma om je CD-key te stelen (staat gewoon in de registry) ... en dan kun je problemen krijgen als je on-line wilt spelen.
Link naar reactie
Kan jede cd op een andere PC de files gewoon lezen ? Je hoeft niet te installeren. Als dat zo is, wat ik denk dan is de cd goed. Is ie ook niet te lezen, dan maak je een print screen van de foutmelding en ga je naar de winkel. Ze moeten wel een goede leveren. Ze hebben dan geen poot om op te staan. Of het is een illegale die ze hebben verkocht. Desnoods neem je de BSA maar mee. Als ie wel te lezen is, zou ik de lens van je cd speler schoonmaken. Kan je ook sowieso doen. Werkt het dan nog steeds niet dan moet je een nieuwe cdrom speler aanschaffen. Ik neem aan dat je van het origineel af installeert en niet van een veiligheidskopie (die dan niet goed is gedupped) Zie ook andere topic GTA 3 leesproblemen : schijnt een bug in XP only te zijn. Id dat misschien ook iets . Hoop het voor je
Link naar reactie
Um ik raad af je lens schoon te maken, bij iedereen die ik ken die dat heeft gedaan moet dit steeds vaker doen omdat ie anders een cdtje weer eens niet pakt. Begin er dus beter niet aan. Zoals ik het lees is de cd gewoon te lezen behalve op een specifieke plaats, het kan best eens voorkomen dat tijdens de productie een goutje is gemaakt (wel een klein e kans). Ga dus gewoon terug naar de winkel of ruil hem om voor een ander spel, en probeer er op andere wijze aan te komen als het legaal niet lukt. Je hebt het tenminste geprobeerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...