Ga naar inhoud

Quake3Arena vraagje


Aanbevolen berichten

Hey, wat leuk nog een quaker lol :D Ik weet zelf niet hoe je dat kan uitschakelen, maar zoek is op www.quake3world.com en www.quake3arena.com . En anders moet je is op google zoeken naar Quake 3 Arena COnsole Command (iets in die trend). Want als je zoiets wilt wijzigen zou je het in de console moeten doen, zoek eerst ff op die sites die ik gaf, als je het dan niet hebt, dan zal ik wel voor je opzoek gaan.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
ROFL ... die is goed ... op het UT'03-forum zitten lui te zeuren dat ze zo graag net zo'n 'hitsound' willen hebben als Q3A ... en iemand die Q3A wil spelen wil het weg hebben. Overigens : volgens mij zit dat geluid in Q3A ingebakken. Mogelijk dat een of andere mod het er uitgesloopt heeft, maar gezien hoe graag 'men' het er in heeft zou ik er niet op tellen. :(
Link naar reactie
[quote:4d3a63ff84="JaFO"]ROFL ... die is goed ... op het UT'03-forum zitten lui te zeuren dat ze zo graag net zo'n 'hitsound' willen hebben als Q3A ... en iemand die Q3A wil spelen wil het weg hebben. Overigens : volgens mij zit dat geluid in Q3A ingebakken. Mogelijk dat een of andere mod het er uitgesloopt heeft, maar gezien hoe graag 'men' het er in heeft zou ik er niet op tellen. :([/quote:4d3a63ff84] Ik dacht et niet q3 bestaat uit .pk3 bestanden en als je die opent staan er allemaal codes ook voor geluidjes enz. je kan geloof ik zelfs je eigen geluidjes er in gooien... want ik heb er ook geluiden uitgehaald voor op me site. [DQ]Killalot
Link naar reactie
[quote:28af0208c3="JaFO"]tja dat is een mogelijkheid ... alleen ben je dan aan het hacken in de code. Als je dan 'normaal' Q3A wilt spelen dan is er een kans dat de server het verschil detecteert en je wegens valsspelen van de server gooit ...[/quote:28af0208c3] Zou kunnen maar denk et niet je kan wel gewoon geluidjes verwisselen maar geen nieuwe geluiden er in gooien dacht ik.... [DQ]Killalot
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...