anoniem Geplaatst: 13 oktober 2002 Delen Geplaatst: 13 oktober 2002 Ik speel al bestwel lang Q3A, (Rocket Arena vooral) en zoek al een tijdje hoe je het raak geluidje uit kunt zetten, het piepje wat je hoort als je iemand raakt, in de config staat 't volgens mij niet, en op google & av vond ik nix.. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2002 Hey, wat leuk nog een quaker lol :D Ik weet zelf niet hoe je dat kan uitschakelen, maar zoek is op www.quake3world.com en www.quake3arena.com . En anders moet je is op google zoeken naar Quake 3 Arena COnsole Command (iets in die trend). Want als je zoiets wilt wijzigen zou je het in de console moeten doen, zoek eerst ff op die sites die ik gaf, als je het dan niet hebt, dan zal ik wel voor je opzoek gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2002 Tip: als je Rocket Arena 3 speelt weet ik nog wel een server :) - ra3.henslfuk.nl - ra32.henslfuk.nl Ik kon nix vinden, [url=http://www.quake.etel.ru/igames/q3/q3con.htm]dit[/url] is een site waar volgens mij alle commands wel op staan, maar ik zie em er niet bij staan, iets met hitsound ofzo.. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2002 Vraag het op het forum van http://www.quake3world.com daar zitten mensen die weten alles over Quake 3 en mods. :D Groetjes en succes! [DQ]Killalot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2002 ROFL ... die is goed ... op het UT'03-forum zitten lui te zeuren dat ze zo graag net zo'n 'hitsound' willen hebben als Q3A ... en iemand die Q3A wil spelen wil het weg hebben. Overigens : volgens mij zit dat geluid in Q3A ingebakken. Mogelijk dat een of andere mod het er uitgesloopt heeft, maar gezien hoe graag 'men' het er in heeft zou ik er niet op tellen. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2002 [quote:4d3a63ff84="JaFO"]ROFL ... die is goed ... op het UT'03-forum zitten lui te zeuren dat ze zo graag net zo'n 'hitsound' willen hebben als Q3A ... en iemand die Q3A wil spelen wil het weg hebben. Overigens : volgens mij zit dat geluid in Q3A ingebakken. Mogelijk dat een of andere mod het er uitgesloopt heeft, maar gezien hoe graag 'men' het er in heeft zou ik er niet op tellen. :([/quote:4d3a63ff84] Ik dacht et niet q3 bestaat uit .pk3 bestanden en als je die opent staan er allemaal codes ook voor geluidjes enz. je kan geloof ik zelfs je eigen geluidjes er in gooien... want ik heb er ook geluiden uitgehaald voor op me site. [DQ]Killalot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2002 tja dat is een mogelijkheid ... alleen ben je dan aan het hacken in de code. Als je dan 'normaal' Q3A wilt spelen dan is er een kans dat de server het verschil detecteert en je wegens valsspelen van de server gooit ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2002 [quote:28af0208c3="JaFO"]tja dat is een mogelijkheid ... alleen ben je dan aan het hacken in de code. Als je dan 'normaal' Q3A wilt spelen dan is er een kans dat de server het verschil detecteert en je wegens valsspelen van de server gooit ...[/quote:28af0208c3] Zou kunnen maar denk et niet je kan wel gewoon geluidjes verwisselen maar geen nieuwe geluiden er in gooien dacht ik.... [DQ]Killalot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2002 Hmm, thnx , ik zal nog wel eens kijken :) Er is idd een mod waarbij je het aan en uit kan zetten, en als ik me niet vergis is dat [url=www.q3f.com]Quake 3 Fortress[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2002 Henslfuk ownz. wel zitten er veel lamers en n00bs op :P maar toch Dat sound moet uit kunnen. zodra ik het heb gevonden meld ik het wel herc :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2002 k, thnx alvast. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2002 Ik heb wel iet's gevonden com_volume 0 Maar da's alles uit :D (Nee nog nix gevonden Sorry) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2002 Lol :) Ik zal de lui van Quake Fortress eens mailen, zie berichtje boven :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen