Ga naar inhoud

Kan ZoneAlarm je ping beinvloeden?


Aanbevolen berichten

Ping is te vergelijken met een orka die een prooi lokaliseert dmv zijn ultra-sone geluiden. Hoe sneller hij die geluiden weer ontvangt doordat de prooi die terukaatst, hoe dichter de prooi bij hem is. Die orka ben jij zogezegd, en hoe dichter jij bij het netwerk zit, dus die vis, hoe lager je ping. Heb je ADSL of zit je via de kabel?? of anderzijds???? groet
Link naar reactie
Jah je ping kan idd beinvloed worden door vooral zonealarm want in speel vaak half life counterstrike. En had eerst zone alarm maar daar was me ping vaak meer dan 1000 vaak. Sinds ik Nortonpersonal firewall 2003 heb heb ik er geen last meer van.!!! dus dan is norton ook een aanrader voor jou. Soms ligt je ping ook nog aan de server (de game server ) of soms aan jouw server die jij gebruikt. ---------- greatzz niels
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:d99d818317="niels89"]Jah je ping kan idd beinvloed worden door vooral zonealarm want in speel vaak half life counterstrike. En had eerst zone alarm maar daar was me ping vaak meer dan 1000 vaak. Sinds ik Nortonpersonal firewall 2003 heb heb ik er geen last meer van.!!! dus dan is norton ook een aanrader voor jou. Soms ligt je ping ook nog aan de server (de game server ) of soms aan jouw server die jij gebruikt. ---------- greatzz niels[/quote:d99d818317] [nofi] Nortonpersonal firewall 2003 vindt ik dus echt 3x niks ... Telkens als je weer wat hebt geinstalleerd moet je weer instellen of de betreffende appl. naar "buiten" mag ... :x Als men een goede firewall heeft draaien te samen met een anti virus scanner, dan zal er nooit een virus of iets dergelijks naar buiten gaan ... [/nofi] Ik gebruik NeoWatch Firewall, laat niemand door zonder dat ik het wil. :wink:
Link naar reactie
[quote:fa42c711b5="Zephyer"] Nortonpersonal firewall 2003 vindt ik dus echt 3x niks ... Telkens als je weer wat hebt geinstalleerd moet je weer instellen of de betreffende appl. naar "buiten" mag ... :x[/quote:fa42c711b5] Hmmz.. begrijp je de bedoeling van een Firewall wel? [preek]EEN FIREWALL HOORT DAT JUIST TE VRAGEN[/preek] Maar goed, ik heb goede ervaringen met Sygate Personal Firewall, is nog gratis ook (voor thuisgebruik), www.sygate.com Een voordeel van ZoneAlarm tov zowel Sygate en Norton at ZA een heleboel meer systeembronnen gebruikt :wink: (nou ja, niet echt een voordeel dus.. :))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...