Ga naar inhoud

UT2003 skins


Aanbevolen berichten

Hoezo moeilijk ? Ik kan UPaint niet starten, dus testen kan ik het helaas niet. Maar volgens mij gaat het zo : - als je met UPaint een skin maakt/aanpast dan worden de textures voor die skin in een standard texture-package bewaard - tegelijk met dat package wordt er een Upaint.upl (= lijst met karakter-gegevens aangemaakt). Het enige wat je moet doen is zorgen dat je die dingen een eigen naam geeft. In Ut had je vroeger een .int-bestand waarin je aangaf welke textures je in een texture-package had gestopt. Die textures moesten toen een bepaalde naam hebben. Schijnbaar gebruikt UT'03 daar nu die .upl-bestanden voor en zorgt UPaint zelf voor de correcte naamgeving van de textures. Kijk anders eens op de site ... daar staat in ieder geval al een skin die op die manier is opgezet. Gewoon een los .utx-bestand in combinatie met een .upl-bestand dat dezelfde naam heeft.
Link naar reactie
Start UnrealEd en kijk of je de textures van je skin kunt vinden ! In multiplayer kun je volgens mij alleen die skin hebben als de server de skin heeft ge-installeerd. En daar heeft ie de textures van die skin voor nodig. Mogelijk dat je het aan 'serverpackages' moet toevoegen ... Ik heb echter geen lan-omgeving om zoiets te testen :( Laat staan dat ik ook maar een skin heb gezien die echt de moeite waard is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...