Ga naar inhoud

Commandos II


Aanbevolen berichten

ff googlen naar commandos 2 en walktrough zal wel helpen denk ik.. daarentegen is commandos gewoon geen spel waar je bij mag cheaten vind ik, de commandos serie is echt een spel apart, zeer moeilijk, en je moet gewoon heel erg oppassen.... probeer het gewoon nog een paar keer, voordat je het 1e level al verprutst door te gaan zoeken naar walktroughs en cheats.. want als je door de 1e levels al niet heen komt, dan zie ik je hier gegerandeerd wel weer, want het spel is gewoon supermoeilijk
Link naar reactie
[quote:13cc0dfb18="turbulence"]ff googlen naar commandos 2 en walktrough zal wel helpen denk ik.. daarentegen is commandos gewoon geen spel waar je bij mag cheaten vind ik, de commandos serie is echt een spel apart, zeer moeilijk, en je moet gewoon heel erg oppassen.... probeer het gewoon nog een paar keer, voordat je het 1e level al verprutst door te gaan zoeken naar walktroughs en cheats.. want als je door de 1e levels al niet heen komt, dan zie ik je hier gegerandeerd wel weer, want het spel is gewoon supermoeilijk[/quote:13cc0dfb18] Hoever ben je al gekomen of ben je afgehaakt :wink: :P :lol: (geintje, maar in essentie ben ik het eens met je)
Link naar reactie
Tijdje geleden alweer dat ik het gespeeld heb wat ik me wel kan herinneren dat je via die telefoonpaal omhoog moet klimmen en dan (was dat een mijnenveld??) over moet klimmen via die kabel. Dat die soldaat uitschakelen bij die kist, tang (dacht ik) eruit pakken en hek kapot knippen en met die andere gast het mijnenveld doorkruisen met z'n metaaldetector. Maar ik denk dat je in dit geval inderdaad meer aan een walktrough hebt dan aan mij. :-? Hier heb je er eentje: [url]http://www.cheatplanet.com/pccheats/strategy/commandos_2.txt[/url] En ik ben het helemaal met turbulence eens dat je niet moet cheaten anders is het simpelweg verspilling van geld of (voor de illegalen onder ons) bandbreedte. :)
Link naar reactie
Je moet eerst die dief een tang uit een kist laten halen binnen die poort. Staat 1 duitser bij die je neer moet slaan. Dan kruip je terug naar die andere commando,met da snorretje. Kruip niet onder het prikkeldraad door,want daar liggen landmijnen voor. Je moet onder die slagboom doorkruipen. Dan knip je dat prikkeldraad door(vanaf de buitenkant). Die snor heeft zo'n mijnendetector. Daar spoor je de mijnen mee op,en schakel je ze uit. Dan heb je het moeilijkste wel gehad.In dat level tenminste. Ik kwam er zonder cheaten niet meer uit,in de levels die volgen tenminste. Speelde het zelfs op easy,en het lukte nog niet. Cheaten is wel erg makkelijk om te doen moet ik zeggen. Je hoeft alleen maar een naam in te tikken. Succes iig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...