Ga naar inhoud

UPaint voor UT203 : heeft iemand dit aan het werk gekregen ?


Aanbevolen berichten

Bij de utilities die bij UT2003 staat (op Disc 3) een programma om makkelijk 'skins' te maken voor UT'03. Je kunt dan rechtstreeks op een 3d-model tekenen, dus je hoeft niet meer te gokken of iets er leuk uit ziet. Ik krijg het wel ge-installeerd ... maar iets openen lukt niet. Sterker nog : zodra ik dan het programma wil afsluiten loopt het vast :( Het enige dat ik (op dit moment) kan verzinnen is dat het gewoon niet op Win98SE werkt. :evil: De v1.1 patch heb ik al ge-installeerd. Alleen UT'03 staat bij mij op de F: ipv C: ... maar dat zou volgens de readme geen probleem mogen zijn.
Link naar reactie
De patch is er :) Link : http://unreal.epicgames.com/ [quote:92456852c1] = Fixes an open-file bug under Win98/WinME. = Fixes a crash on saving. Skins are saved separately, with a single .UTX and .UPL for each character. Note that: - These two files are all that is needed to trade characters with other users. - To share source art (so you can continue to paint and edit) you'll want to use the .UPP and .UPT files. - To delete a skin, just delete its [name].UTX and [name].UPL files. Texture data in the generated .UTX files is now compressed (DXT3) automatically. [/quote:92456852c1]
Link naar reactie
[quote:30049875f9="JaFO"]Bij de utilities die bij UT2003 staat (op Disc 3) een programma om makkelijk 'skins' te maken voor UT'03. Je kunt dan rechtstreeks op een 3d-model tekenen, dus je hoeft niet meer te gokken of iets er leuk uit ziet. Ik krijg het wel ge-installeerd ... maar iets openen lukt niet. Sterker nog : zodra ik dan het programma wil afsluiten loopt het vast :( Het enige dat ik (op dit moment) kan verzinnen is dat het gewoon niet op Win98SE werkt. :evil: De v1.1 patch heb ik al ge-installeerd. Alleen UT'03 staat bij mij op de F: ipv C: ... maar dat zou volgens de readme geen probleem mogen zijn.[/quote:30049875f9] Ik heb Win XP pro hier,... U-paint loopt als een tiet! Alleen idioot dat niemand em kan zien tenzij ik em op mijn server zet! Dus blijf ik bij de custom skins!
Link naar reactie
*eh* je weet dat je jezelf tegenspreekt ? Custom-skins moeten toch ook op de server staan voordat iemand anders die dingen kan zien ... Overigens zou UPaint met de laatste patch wel .utx & .upl bestanden maken met de namen van het karakter ipv alleen maar de upaint.utx dingen die er eerst waren. // -- De update werkt bij mij maar half (bij het zoeken naar de originele cd raakt ie de weg kwijt ?). Maar toch heb ik het nu eindelijk aan de gang. Het is ontzettend traag op mijn systeem (AMD 800 MHz / 512 Mb RAM) en het is nog steeds er crash-gevoelig. Het plakken van pasfoto's op bestaande gezichten is leuk om mee te spelen. Maar door de traagheid lang niet iets wat je 'eventjes' doet.
Link naar reactie
[quote:fdbd41766a="JaFO"](1) Heb je de patches gebruikt ? (2) het is gewoon erg traag ... dus het kan idd een tijdje duren.[/quote:fdbd41766a] 1) Nee, ik had begrepen dat die voor ME/98 waren, en niet voor XP. Is er voor XP ook een patch dan??? 2) Als ik een file open, hoe lang duurt het dan ong. voor er iets op het scherm verschijnt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...