Ga naar inhoud

Noem is een zwaar spel


Aanbevolen berichten

[quote:65a49291ca="mastergeek"][quote:65a49291ca="Bockempiep"]Hé noem [b:65a49291ca]is [/b:65a49291ca]een lekker zwaar spel waarvan m'n 3dkaart gaat zweten aub :D[/quote:65a49291ca] Ik kan geen spel dat Noem heet.... :wink: Wellicht bedoel je: eens[/quote:65a49291ca] Heel grappig. Kijk eens [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=71957]HIER[/url]. Dit soort posts zijn (en dat zijn meerdere mensen het met mij eens) ongewenst en onnodig zijn. Bedankt.
Link naar reactie
[quote:bb4ce8e904="Johan Stokking"]Flight Simulator 2002!!! Dat is echt heel zwaar als je alle graphics op highest zet...[/quote:bb4ce8e904] Maar IL2-Sturmovik ziet er stukken beter uit en is een stuk lichter ;) Quake 4 (en niet te vergeten Doom 3) mogen dan 'veel' gaan eisen ... maar beide spellen bestaan nog niet eens. Unreal 2 zou (gezien de systeem-eisen van UT'03) ook wel eens vrij zwaar kunnen worden. Vooral omdat men extra features kan gebruiken die men in UT'03 achterwege moest laten.
Link naar reactie
[quote:d2ca968f07="webspider"][quote:d2ca968f07="mastergeek"][quote:d2ca968f07="Bockempiep"]Hé noem [b:d2ca968f07]is [/b:d2ca968f07]een lekker zwaar spel waarvan m'n 3dkaart gaat zweten aub :D[/quote:d2ca968f07] Ik kan geen spel dat Noem heet.... :wink: Wellicht bedoel je: eens[/quote:d2ca968f07] Heel grappig. Kijk eens [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=71957]HIER[/url]. Dit soort posts zijn (en dat zijn meerdere mensen het met mij eens) ongewenst en onnodig zijn. Bedankt.[/quote:d2ca968f07] Ik dacht in eerste instantie dus ook dat hij een spel bedoelde met de naam 'noem'. Als krakkemikkig Nederlands de duidelijkheid van een topic aantast mag hier best iets van gezegd worden.
Link naar reactie
Zwaarste spel dat ik tot nu toe gezien heb: Everquest recommended: Windows® 98/2000/ME/XP * Pentium® III or greater * 512 MB RAM * 32 MB Direct3D compliant video card and hardware T&L (i.e. ATI Radeon or Nvidia GeForce 2 or greater) * DirectX 8.1 compatible sound card * 56.6k (or faster) Internet connection * 16X speed CD-ROM * 1.5 GB+ hard drive space Weet uit ervaring dat een gf3 pas echt lekker loopt en dat het bij maximale instellingen soms nog schokt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...