Ga naar inhoud

Grandprix 4, TRAAG!


Aanbevolen berichten

Heb sinds gister grandprix 4 gekocht.. zeker mooi en goed spel! Hele verbetering met grandprix 3 moet ik zeggen.. :) Het enige is dat het [b:5a231ee1c6]zelfs op mijn systeem[/b:5a231ee1c6] niet goed loopt :evil: op 1024x768 en alle details high en 26 Fps gemiddeld.. niet eens zo hoog dus.. Toch is het vaak nog traag bij de start en als ik langs start/finish kom :-? (als ik dan op "O" druk is de belasting 130-140 op dat moment, normaal tijdens de race 70 ongeveer) Iemand die dit ook heeft en/of die de oplossing heeft? :(
Link naar reactie
Ja ik kan het wel allemaal lager gaan zetten maar dat vind ik eigenlijk onzin, met mijn systeem moet je gewoon alles max kunnen krijgen.. Andere spellen lopen allemaal prima!! 3Dmark score van ruim 14.000 dus dat kan het niet zijn :cry: Waar kan ik die patch krijgen, ik zie dat ze die van de website hebben gehaald :(
Link naar reactie
Hmz, dat helpt dus niet :cry: Ik kan nu mijn ferrari force feedback stuurtje ook niet gebruiken omdat hij de pedalen niet zien (GP4) terwijl hij in windows gewoon werkt.. dus deze patch is idd nog een beetje erg beta! :-? Jammer.. misschien nog een andere oplossing? De details staan bij mij op '-1' bij jou ook?
Link naar reactie
[quote:1e948056ee="2FAST"]Dank je wel! Ik zal eens kijken of dit de oplossing is! Het moet wel aan het spel liggen ja.. Wat voor systeem heb jij? ook welke drivers.. dan kan ik nl ff controleren :P of het daar misschien in zit (ik gebruik de nvidia 40.71 drivers)[/quote:1e948056ee] Heb zelf een Asus Geforce IV Ti 4400, detonator 40.71, zelfde dus. Verder een AXP2200+,ESC K7S5A mobo, 256 mb (SD!!!! :o )Ram, jouw systeem zou dus zelfs sneller moeten zijn bij GP4. Lijkt me verder geen driver-probleem, anders hadden andere games ook een slechtere performance denk ik Details staan bij mij op -2, nog ff iets hoger dus. Draai je nog veel programma's op de achtergrond? OF misschien moet je het programmaatje 'GP4 Grafik Edit' eens gebruiken, hierin kun je veel verborgen instellingen van GP4 veranderen en naar wens aanpassen. Downloadsite weet ik niet meer, maar zal wel ergens staan op [url]www.grandpri4.com[/url] of [url]gp4.gamers.nl[/url] (als je het niet kunt vinden mail ik et wel ff, moet je dan ff zeggen) Suc6!!
Link naar reactie
misschien is dit wat, gevonden op high gear forum: people are saying that this works from another forum: Hello all, I have a PIII 850 with a Geforce2 32MB, win2000 sp2, Detonator 40.. driver I play GP4 in 1240*1024 with 26 image/sec all details full mirror full, all full and in the game in Monaco i have a CPU use of 90% (with O in the race) How to do: go to the graphic configuration, change the resolution to maximum of your card support, select all details and image to 23-26 sec, you can test the configuration, the game say use 14 sec ? igior it let it at 23-26. if you have under 14 image or cpu that's not so fast, you can take the resolution to 1024*768 it works nice too, or don't use 26 image but 20 Quit the game, don´t forget to save change when you leave the game. Go to your game directory gp4, open the f1graphics.cfg with the editor then : change the value to 0: [RELEASE] Enable 32bit mode if available NB. If Windowed then is forced to desktop format and play your superfast gp4 i have only test it on my pc i hope it works too at your computer, some other, when you go back to your graphic it's write 640*480 but it isn't it
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...