Ga naar inhoud

HELP, alle 3d spellen lopen vast!!!


Aanbevolen berichten

zoals de titel al zegt: als ik een spel wil spelen gaat dat een kwartiertje goed en dan bevriest het beeld opeens. het geluid gaat wel gewoon door met spelen. de muis en het toestenbord reageren ook niet meer. Ik krijg dit bij alle spellen als het maar 3d is. In windows gebeurt het niet en in 2d spelen naar mijn weten ook niet. Weet iemand waar dit aan ligt?? geheugen videokaart????? mijn computer: amd duron 1 ghz nvidia geforce 4 mx 420 pci (nieuwste drivers geinstalleerd) dimm geheugen 120 mb (128) en ik heb de nieuwste direct x er op gezet. Alvast heel erg bedankt en ik hoop heel erg dat jullie mij kunnen helpen!!! :D bvd,
Link naar reactie
als er al een ventilator opzit, zo'n ding word niet te heet, een ventilator is niet nodig bij zo'n kaart. drivers herinstalleren en dan nog eens proberen, desnoods eens kijken voor oudere drivers en die eens installeren. Nog iets, welke spellen speel je infeite ? want sommige spellen zullen gewoon te zwaar zijn voor je systeem (zeker met pci videokaart) en loopt het misschien daarom vast.
Link naar reactie
[quote:7761a5b370]Heb je infeite een AGP slot ?? [/quote:7761a5b370] nee, dat heb ik niet:(:( [quote:7761a5b370]Zet in je bios de memorybus frequentie handmatig op 100 of 133 mhz [/quote:7761a5b370] waar is dat in je bios??? :oops: ik zie dat nergens staan. oja...ik heb wel een bios update gedaan. maar daarvoor was het ook al maar ach.. iemand nog iets?? of licht het echt aan pci en mn geheugen( ik denk nl dat mn geheugen niet zo goed is maar met zo'n geheugentest is alles goed :-? misschien tog maar voor een nieuwe com sparen :lol: greetz,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...