Ga naar inhoud

Unreal Tournament 2003 is 'Gold' !!!!!


Aanbevolen berichten

OK, vandaag is het maandag en de nieuwe week is begonnen! :) Waarschijnlijk zal dit onze 'geluks-week' worden ;) Ik ga met spanning elke dag naast de telefoon zitten en wachten totdat ik word opgebeld om mijn UT2003 op te halen :P Zou het vandaag al? ... morgen? woensdag of nee... toch donderdag? Vrijdag misschien? :o Ik ben benieuwd :)
Link naar reactie
  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    114

// amazer toch niet die in Eindhoven hoop ik ? ;) Dit is wat men daar vertelde : - UT 2003 wordt in NL gereleased op 4 - 10 - 2002 - het is de bedoeling dat iedere winkel zich er aan houd en het spel niet voor die datum in de winkel legt - het is echter NIET VERBODEN dat eerder te doen ... de winkels volgen elkaar en zullen dus dan ook hun voorraad (voor zover aanwezig) in de winkel leggen ... Dit is gewoon een "ongeschreven regel" en geen wet zoals dat in de UK schijnt te zijn. Ik zou zeggen : als iemand het in de winkel ziet => melden dan is de kans groter dat andere winkels in Nederland ook volgen ... :) Ik heb het spel toch maar laten reserveren om toch vooral niet te hoeven wachten. Er zouden 200+ stuks al gereserveerd en slechts 30 op voorraad zijn zodra de lading in het filiaal in Eindhoven aankomt. Kan onzin zijn ... ze willen ten slotte verkopen. (een reservering = gegarandeerde verkoop voor hun). -- edit -- Do'h! 2002 natuurlijk ...
Link naar reactie
[quote:f8aceda6fd="JaFO"]// amazer toch niet die in Eindhoven hoop ik ? ;) Dit is wat men daar vertelde : - UT 2003 wordt in NL gereleased op 4 - 10 - 2002 - het is de bedoeling dat iedere winkel zich er aan houd en het spel niet voor die datum in de winkel legt - het is echter NIET VERBODEN dat eerder te doen ... de winkels volgen elkaar en zullen dus dan ook hun voorraad (voor zover aanwezig) in de winkel leggen ... Dit is gewoon een "ongeschreven regel" en geen wet zoals dat in de UK schijnt te zijn. Ik zou zeggen : als iemand het in de winkel ziet => melden dan is de kans groter dat andere winkels in Nederland ook volgen ... :) Ik heb het spel toch maar laten reserveren om toch vooral niet te hoeven wachten. Er zouden 200+ stuks al gereserveerd en slechts 30 op voorraad zijn zodra de lading in het filiaal in Eindhoven aankomt. Kan onzin zijn ... ze willen ten slotte verkopen. (een reservering = gegarandeerde verkoop voor hun). -- edit -- Do'h! 2002 natuurlijk ...[/quote:f8aceda6fd] Ik was in Delft, precies hetzelfde antwoord, werd wel geholpen door een hele gemotiveerde werknemer met een hoog werkplezier-gehalte, NOT :-? één ding is zeker we zijn dichtbij, hang on :P
Link naar reactie
[quote:ace483bae4="bartma"]Yep, goed geraden :oops: maar hij loopt hier toch al een dagje of 4. Jawel, gedownd of niet, wat maakt het uit, als je uitgespeeld bent ligt de doos daar toch maar met u 3 cd'tjes erin, en toch niet zo goedkoop dacht ik zo.[/quote:ace483bae4] het gaat er toch meer om dat de makers beloning krijgen voor hun jaren aan inzet, en het spel is het toch meer dan waard, door die illegale downloads kunnen ze veel minder geld verdienen en verkloot je de markt. :evil: :evil:
Link naar reactie
Ik zou toch wel eens willen weten wie hier allemaal de legale xp heeft draaien, allezins niemand die ik ken. En bill is toch ook niet bepaald arm dacht ik zo. En wie downd er niet eens iets, allemaal legale progies op de pc staan?? Ik werk nl in een computer repair winkel in belgie, je moest eens weten wat er allemaal op de hd staat van vele gebruikers, dat gaat van 6 gb muziek tot 30 gb games illegaal wel te vermelden! En de muziek industrie maar klagen maar de verkoop in belgie is echter toch niet drastisch gedaald, ze maken hier zelfs promotie nu tegen het illegaal downen, 1 cd kopen, 2 de gratis erbij voor in de auto en toch nog winst maken. Het grootste probleem momenteel is echter de doe het zelfers die hun inktpatronen hervullen, er staan hier al 6 printers met uitgelopen patronen gereed voor de vuilbak.
Link naar reactie
Moet je het zonodig weten? Mijn WindowsXP home edit is toevallig 100% legaal :) Enneh tuurlijk heeft iedereen wel illegale programma's, maar dat neemt niet weg dat top-games gewoon moet kopen! Want als jij bijvoorbeeld een console hebt, koop je toch ook gewoon alles in de winkel?!? (alle mensen die PS2's ombouwen weggelaten) Bovendien zul je weinig aan je UT2003 hebben, want online spelen met een illegale versie gaat nogal moeilijk :)
Link naar reactie
[quote:9f1d61f93e="amazer"][quote:9f1d61f93e="JaFO"]// amazer toch niet die in Eindhoven hoop ik ? ;) Dit is wat men daar vertelde : - UT 2003 wordt in NL gereleased op 4 - 10 - 2002 - het is de bedoeling dat iedere winkel zich er aan houd en het spel niet voor die datum in de winkel legt - het is echter NIET VERBODEN dat eerder te doen ... de winkels volgen elkaar en zullen dus dan ook hun voorraad (voor zover aanwezig) in de winkel leggen ... Dit is gewoon een "ongeschreven regel" en geen wet zoals dat in de UK schijnt te zijn. Ik zou zeggen : als iemand het in de winkel ziet => melden dan is de kans groter dat andere winkels in Nederland ook volgen ... :) Ik heb het spel toch maar laten reserveren om toch vooral niet te hoeven wachten. Er zouden 200+ stuks al gereserveerd en slechts 30 op voorraad zijn zodra de lading in het filiaal in Eindhoven aankomt. Kan onzin zijn ... ze willen ten slotte verkopen. (een reservering = gegarandeerde verkoop voor hun). -- edit -- Do'h! 2002 natuurlijk ...[/quote:9f1d61f93e] Ik was in Delft, precies hetzelfde antwoord, werd wel geholpen door een hele gemotiveerde werknemer met een hoog werkplezier-gehalte, NOT :-? één ding is zeker we zijn dichtbij, hang on :P[/quote:9f1d61f93e] In Eindhoven hadden ze er nog plezier in het werk ;) (alhoewel ik grapjes als 'het komt pas volgend jaar' e.d. niet echt kan waarderen :( ;)) // bartma Hoe weet jij of die muziek illegaal is ? Ik heb thuis 6+ Gigabyte aan muziek ... van m'n eigen cd's gekopieeerd ... Spellen en de rest van m'n software is voor 100% legaal. Gezien de editors die bij UT'03 geleverd worden (Maya, 3d skin-editor, UnrealEd 3), het feit dat UT sinds 1999 op m'n schijf heeft gestaan en ik de demo van de opvolger met veel plezier heb gespeeld .... is het mij best die 40 euro'tjes waard. 3 keer naar de bioscoop gaan voor een paar uurtjes film is stukken duurder naar verhouding ...
Link naar reactie
Dit wordt dus de Europese versie : [img:b23e6750ba]http://mitglied.lycos.de/okermassive/UT.JPG[/img:b23e6750ba] Het schijnt dat in ieder geval in Duitsland een versie te krijgen is ... Overigens schijnen ze pas vrijdag de internationale versie te kunnen kopen. Verschil ? Geen idee ... mogelijk een censuur-kwestie ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...