Ga naar inhoud

beste spel ooit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Had ik er Operation Flashpoint al bij staan?? :D Dat vind ik ook een echte topper. Ik heb uiteindelijk maar 1 minpuntje aan het hele spel kunnen vinden en dat is dat je in huizen en gebouwen niet altijd even beweegbaar bent, of je loopt door muren heen ofzo. Maar aangezien dat toch niet van belang is krijgt het spel van mij een dikke 10.
Link naar reactie
[quote:122f78e99a="Laurens"] Helemaal mee eens (ook dat het een kwestie van smaak is trouwens). In het weekend speel ik nog regelmatig een uurtje Red Alert 1 met (of eigenlijk tegen) mijn zoons. Die zijn er ook allebei helemaal weg van ook al zijn de graphics in RA2 veel mooier. Voor sportsimulaties geld hetzelfde. Bijv. de Fifa serie wordt grafisch mooier en mooier, maar de gameplay is sinds Fifa World Cup '98 nooit meer overtroffen.[/quote:122f78e99a] Waarschijnlijk heb jij FIFA 2002 en 2003 nog niet gespeeld, totaal verschillende gameplay als de voorgaande delen (nieuw passing systeem).
Link naar reactie
[quote:78965b4a5f="Brumbo"] Waarschijnlijk heb jij FIFA 2002 en 2003 nog niet gespeeld, totaal verschillende gameplay als de voorgaande delen (nieuw passing systeem).[/quote:78965b4a5f] Jawel hoor. Fifa 2002 vond ik heel behoorlijk. Vooral door die nieuwe passing. 2003 speel ik nog niet zo lang, maar de AI vind ik daar niet al te best. Verdedigers die passief toe kijken terwijl de aanvaller met bal langs ze loopt. Keepers die uitkomen maar halverwege omdraaien en met de rug naar de bal toe teruglopen om vervolgens nog een of andere rare duik te maken terwijl die bal al hoog en breed in het netje ligt. Gameplay moet ik nog aan wennen. Vooral die E voor sprinten legt me regelmatig in de luren. Snel van speler wisselen gaat me ook wat moeizaam af en koppen bij corners valt ook niet mee. Grafisch vindt ik het een schoonheid, ook al verdwijnen er soms delen van benen in de herhaling van een tackle en beweegt het doelnet nogal onnatuurlijk. Het commentaar vind ik geweldig (al schakel ik dat na een tijdje meestal uit omdat je vroeg of laat tegen dezelfde zinnen aan begint te lopen.).
Link naar reactie
ludere (nieuw lid) heeft dit topic weer naar boven gehaald, meestal erger ik me daar aan, maar het geval van deze topic is het niet erg, omdat het overzicht niet weg is, en omdat te topic nooit afgerond is. ik wist nieteens meer dat ik em gepost had. Ik vind het wel interesant wat andere mensen van games vinden. Weet iemand trouwens wanneer C&C Generals te krijgen is.? ik kan niet wachten!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...