Ga naar inhoud

beste spel ooit


Aanbevolen berichten

klopt. er kan volgens mij echt wel een 'allerbeste game' zijn. Command en conquer was het begin van de strategie games, later kwam westwood toen met Red Alert. Dat was volgens mij in 1995, Dat spel is nog nooit verbeterd. De graphics zijn dan tegenwoordig wel mooier maar zo'n ongelovelijk goede gameplay heb ik sinds toen nooit weer gezien. :o mischien ook kwestie van smaak 8)
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:be1239199e="kanertw"]klopt. er kan volgens mij echt wel een 'allerbeste game' zijn. Command en conquer was het begin van de strategie games, later kwam westwood toen met Red Alert. Dat was volgens mij in 1995, Dat spel is nog nooit verbeterd. De graphics zijn dan tegenwoordig wel mooier maar zo'n ongelovelijk goede gameplay heb ik sinds toen nooit weer gezien. :o mischien ook kwestie van smaak 8)[/quote:be1239199e] Helemaal mee eens (ook dat het een kwestie van smaak is trouwens). In het weekend speel ik nog regelmatig een uurtje Red Alert 1 met (of eigenlijk tegen) mijn zoons. Die zijn er ook allebei helemaal weg van ook al zijn de graphics in RA2 veel mooier. Voor sportsimulaties geld hetzelfde. Bijv. de Fifa serie wordt grafisch mooier en mooier, maar de gameplay is sinds Fifa World Cup '98 nooit meer overtroffen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
1 Red alert 1 (Absoluut) Het was zo verslavend dat ik het soms 10 uur achter elkaar speeld zonder te eten of drinken :oops: (erg slecht, maarja). Red alert 2 was ook erg goed 2 Medal of Honor, speel ik nu nog steeds super veel, vooral via internet is een prachtig spel, niet voor van die nerds, zoals quake en unreal tournament enz, dat gaat allemaal zo super snel en daar zit maar weinig tactiek in. Mohaa is lekker realistisch (op een paar punten niet, maar ja) 3 MAX Payne In die tijd super mooi, het was een genot om 1 manneke wel 20 keer dood te schieten op allemaal verschillende manieren en dan op pauze zetten zodat het beeld begon te draaien en dan maar screens maken, echt cool. M@XXER
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...