Ga naar inhoud

beste spel ooit


Aanbevolen berichten

Na het bericht van froggie (slechtste spel ooit) was ik wel eens benieuwd wat julie nou het beste spel ooit vinden. En naar welk spel kijk je bijvoorbeeld erg naar uit? om dan ook maar te beginnen :wink: GTA3 is superverslavend. UNREAL TOURNAMENT is super over netwerk. C&C RED ALERT 1 is wat oud, maar nogsteeds prachtig. ik wacht erg ongeduldig op: C&C GENERALS
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij is dat al redelijk wat keren voorbij gekomen, maar mijne blijft ongewijzigd: PC: Half-Life (en nee niet CS) PS2: Gran Turismo 3: A-Spec SNES: Super Mario Kart GBA: Advance Wars Dat is wel mijn lijstje met de toppers op de systemen wat ik hier zo heb. Ik kijk eigenlijk nergens echt meer naar uit, waar ik naar uit keek is zojuist uitgekomen! Battlefield 1942, ik verwacht er erg veel van en tot nu toe bevalt deze game me echt, echt zo'n spel waarbij je online zit en je compleet wordt opgezogen en de tijd (en je clanwars ;)) vergeet .... Helaas heb ik nog wat problemen met bepaalde maps, maar dat wordt hopelijk nog gefixt :-?
Link naar reactie
PC: 1. Red Alert 1 2. Starcraft + Broodwar 3. Warcraft series PS: 1. GoldenEye 2. Final Fantasy Serie 3. Need For Speed N64: 1. Perfect Dark 2. mario series 3. Smash Brothers XBox: 1. Halo 2. GunMetal 3. Munch Oddyssee NGC: 1. Rogue leader 2. Luici's Mansion 3. Pikmin de andere consoles heb ik nooit gehad dus kan ik ook geen mening over vormen.
Link naar reactie
Het bestaat niet..... het beste spel ooit, want ze worden kwa gameplay steeds beter en grafisch ook want je kunt haast nooit een oud spel vergelijken met een nieuw spel Verhaal lijnen zijn op het moment het moeilijkst wat je met een spel kan doen dus uiteindelijk kun je beter zeggen wat is het beste spel van dit jaar. dan zou ik dus zeggen Warcraft III scoort het beste, daarnaast Gta III, Jedi Outcast II, Seadogs. Waar ik het meest op zit te wachten is Full Throttle II, Doom III Wat ik binnen kort nog ga aanschaffen is Mafia en Battle field 1942
Link naar reactie
[quote:3075a6521d="Shadow_figure"]Het bestaat niet..... het beste spel ooit, want ze worden kwa gameplay steeds beter en grafisch ook want je kunt haast nooit een oud spel vergelijken met een nieuw spel[/quote:3075a6521d] Wat betreft de grafische kwaliteiten ben ik het met je eens, dat de gameplay per definitie steeds beter wordt daar ben ik het niet mee eens. Gameplay heeft te maken met de creativiteit van de makers, en ik zie tegenwoordig steeds meer varianten op bestaande spellen/thema's. Het is voor een ontwikkelaar nu eenmaal minder risico om een vervolg op een goedlopend spel uit te brengen of iets te 'lenen' van een succesvolle titel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...