Ga naar inhoud

Sof2 eerste level


Aanbevolen berichten

Ok ik heb ben net eidelijk aan de single player van sof2 begonnen. Ik heb voor multiplayer inmiddels al een [url=http://members.lycos.nl/thedccclan]eigen clan[/url] dus dat gaat wel goed. Toch valt me op dat sp dan toch nog tegen valt. (Je ziet niet zo ver door de lage brightness, deze kan ik wel hoger zetten maar dan ziet alles er een stuk minder mooi uit). Ik ben nu op het punt dat de vrachtouta komt aanrijden en hem dwars over de weg zet zodat je geen last meer van vijandelijk vuur hebt. De vraag is waar moet k hierna heen??? Alle deuren kunen niet open en het stuk zelf loopt dood.
Link naar reactie
wij spelen alles. De clanm speelt meestal Team Deathmatch maar we oeffenen samen met deathmatch. Ook doen we heel soms Elimination en wat vaker Capture the flag tegen andere clan. Zoek gewoon op [DCC] en dan vind je s'avonds vast wel iemand van de clan. Zeker in weekend. Mijn complete naam is The Dark Prince [DCC] Maar die is te lang om te zoeken je kan dus of The Dark proberen of [DCC]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...