Ga naar inhoud

Ice wind dale II


Aanbevolen berichten

[quote:272f2c219c="Red Dragon"]Rogue/fighter is een mooie combo zoals ik al eerder zei. dan heb je ook genoeg HP voor je Rogue. ik heb nu een level 12 Paladin in IWD2, is het aan te raden om er nu wat Fighter levels aan toe te voegen of heeft dat ook nadelen?[/quote:272f2c219c] Het grote voordeel is weapon specialization. Grote nadeel is dat je iets minder priesterspeuken heb. Maar ach, daar heb je toch je cleric voor. Die 300 hp heb ik verkregen door een hoge constitution (22 of zo). Ik weet niet hoe IWD2 turn undead geregeld heeft. in NWN had ie met de eigenschap extra turning 10 x turn undead per dag.
Link naar reactie
lol.. priesterpeuken :) Maar de Paladin gebruik ik zelden voor de spreuken meer voor het puur Role-playen. vind het spelen van de Paladin gewoon leuk. je kan in IWD2 meerdere Turn Undeads krijgen maar de Cleric in me groep is er een ster in dus daar hoef ik me paladin ook niet voor te gebruiken. Denk dat me Paladin maar een Paladin/fighter gaat worden, zijn diplomacy is toch al hoog zat en ze charisma ook. btw in IWD2 zit de "Holy Avanger" weer, dit keer als een 1 hands Longsword ipv de 2 hands Great sword zoals in BG2
Link naar reactie
[quote:d90bea1bca="Red Dragon"] btw in IWD2 zit de "Holy Avanger" weer, dit keer als een 1 hands Longsword ipv de 2 hands Great sword zoals in BG2[/quote:d90bea1bca] In BG2 zaten veel 2 handed swords. In IWD1 veel bijlen. Ik weet niet welke wapens er overvloedig in IWD2 aanwezig zijn. Longswords zijn zo wie zo interresant omdat je er dan een leuk schild bij kan nemen. Het is alleen lastiger wisselen als je je boog wil gebruiken.
Link naar reactie
in IWD2 zijn de wapens goed verdeeld. van alles wat. de Mace en de Longsword zijn erg goed aanwezig wat bogen betreft, er zijn meer leuke Corssbows dan long/short bows. ik heb ook een paar leuke Hammers gezien er is voor iedereen wel wat. erg verbeterd zijn de pijlen. erg veel goeie Bolts en Arrows. Arrow/bolt of stun en entangling zijn erg leuk. Ik zit nu in Chapter 5 van de 6 dus ik weet niet wat er allemaal nog voor moois gaat komen qua wapen maar ik heb gehoord dat er in HO (Hearth of Fury) modus nog veel meer en nog veel betere wapens zijn te vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...