Ga naar inhoud

CM 01-02 Probleem!


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met cm01-02. Als ik dit spel speel onder win XP dan vervormt het beeld en soms wordt ik er uit gegooid. Ik heb natuurlijk eerst gekeken als het aan de hardware lag, daar heb ik de nieuwste drivers voor gedownload, SP1 geinstalleerd en de nieuwste chipset driver opgehaald. Dit help allemaal niet. Ik denk dat het een foutje in het spel is omdat de rest van de spellen het foutloos doen. En de rest van de programma's ook. Omdat ik alles niet zolang geleden heb leeg gehaald en er nog niet heel veel opstaat, kan ik mee ook niet voorstellen dat er al vervuiling op getreden is. Weet iemand als hier een oplossing voor is?
Link naar reactie
[quote:cb608d42f6="blitsieboy2"]heb je versie 3.9.67?? zoja, dan kan dat het probleem zijn. ik had namelijk hetzelfde probleem na het installeren v/d update. na het installeren van de allernieuwste update, versie 3968, heb ik het probleem niet meer.[/quote:cb608d42f6] Ik heb inderdaad al de nieuwste update geinstallerd, heeft alleen niet geholpen. Daarna heb ik bij de eigenschappen voor de videokaart, bij probleem oplossing, de hardwareversnelling een paar stappen lager gezet. Dit is niet echt een mooie oplossing, ik blijf nu deze instelling heen en weer aan het schuiven, tussen spellen en films door. Maar het werkt wel. Als iemand nog andere oplossingen weet, graag. Bedankt voor de reacties en hoop een betere oplossing te vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...